Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=GO_iS_U5FkA&feature=related Oh how you sparkle And oh how you shine That flush on your cheeks Is more than the wine And he must do something That I didnt do Whatever hes doing Looks good on you You look so good in love You want him Thats easy to see You look so good in love I wish You still wanted me He must has stolen Some stars from the sky And gave them to you To wear in your eyes I had my chances But I set you free And now I wonder Why I couldnt see You look so good in love You want him Thats easy to see You look so good in love I wish You still wanted me Denne sangen er til meg fra min eks.....tenk så trist å være den parten som lot noe godt gå fra dem.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 ja han sliter voldsomt xn min å som dro fra meg å!!! men synes jeg synd i han?? NOT!!!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Virker som om du trakk det lengste strået ihvertfall;)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Klarer ikke helt å stable på beina empati for han. Han var voksen, tok et valg. Han skulle holde seg for god til å plage deg med sin dårlige samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Grøssss, så patetisk! Særlig den der greia med å ha stjålet stjerner på himmelen og putta dem i øynene dine.... uff, så platt! Kjærlighetssorg kan være alvorlige saker det altså, men dikt og sangtekster skrevet i hjerrrtesmerrrte er ofte litt ... ikke så veldig poetiske.... Det går nok over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå