Gå til innhold

det ble en nydelig gutt.


Anbefalte innlegg

Skrevet

som kom i uke 33, han ble født for ei uke siden og var 45 cm og 1990 gram tung. etter en tøff igangsatt fødsel. vi har hatt ei forferdelig uke for han var veldig syk da han ble født, kraftig infeksjon og hull på begge lungene.han har vært så syk det går annt å bli. men nå har vi sluppet gleden frem og lykken smiler til oss. han er innlagt på nyfødt intensiv avd. og her blir vi værende til han har kommet seg og klarer og spise selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

åhhh gratulerer...fint å høre at ting begynner å se lysere ut=)

lykke til med tiden på sykehuset og håper han håller seg frisk så dere kan åka hjem snart=)

 

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til videre! Hørtes veldig dramatisk ut, - får håpe alt går strålende fra nå av:)

Skrevet

Gratulerer!

 

Skjònner dere har hatt det veldig tòft... Men gleder meg at ting ser lysere ut nà. Lykke til videre med lillegutten :-)

Skrevet

oj, gratulerer med gutten din! skummelt med sykdom og slikt, men må gratulere med god vekt på pjokken, nesten 2kg, det kommer sikkert godt med:)

håper han blir fort frisk slik at dere kan ta han med hjem og kose dere masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...