Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Eller er han skikkelig barsk som aldri gråter? Min kjære er ganske blaut, og tørker tårer når vi ser ekstrem oppussing, hvis ungene sier eller gjør noe søtt, hvis han hører en nydelig sang, eller hvis det går reklamer om dyr eller barn som har det vanskelig.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Har sett ham gråte ifbm; bryllupet vårt, både kirken og talen (sin, hehe) da datteren vår ble født (både under og etter fødsel, merkelig nok slapp jeg ikke en tåre selv) begravelser griner ikke, men får klump i halsen og litt blank i øynene av gripende historier på tv...
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Hehe søt han er da selv har jeg en som ikke er så gla i å vise følelser, har sett han gråte noen ganger, når alexander ble født og jeg ble veldig dårlig på sykehuset og besvimte,det siste jeg husker er at han holdt meg i hånda og gråt.. Var for lenge siden da jeg ville gå fra han da gråt han er del.... (har det kjempe bra nå ) og nå når bestekameraten hans døde i Januar
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Og så blir han veldig rar i stemmen om han skal snakke med meg om noe han syns er vanskelig/dumt i forholdet oss i mellom...
Slalotte Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Han gråter når: Han ser jeg har det vondt (fysisk eller psykisk) Når han ser på camilla og tyven (syns det er litt søtt.. hehe) Da sønnen vår ble født Da jeg fridde til han Da jeg gjorde det slutt med han Da vi ble sammen igjen.. Han gråter egentlig ikke så mye, blir mest bare lei seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå