Gå til innhold

Et siste spørsmål fra min side

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor plager det dere at noen ønsker å være anonym her inne?

Dere kan vel bare overse oss, dersom dere vil det vel.

Dere har snakket om hvor koselig det er her, og at her er det ingenting negativt. Og dere understreker at dere ikke orker å være på dib lengre på grunn av atmosfæren der inne. Hm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del har ingenting i mot anonyme. Men jeg foretrekker nick, for da har jeg likssom en knagg å henge svarene/innlegg på.

Og som du sier, så velger jo folk selv hvilke innlegg de vil lese eller overse.

Men dersom valget blir mellom at du blir her som anonym, eller at du trekker deg bort, velger jeg at du blir som anonym.

Jeg har sett innleggene skrevet av anonyme her, og hittil er det fine innlegg/spørsmål.

Skrevet

Jeg synes ikke det skal være "dere" anonyme og "oss" andre. Jeg liker fellesskapet her inne.

Før eller siden kommer det sikkert negative ting, og ofte er det eklinger, anonyme, som lager trøbbel. Det viser seg gang på gang. Det finnes anonymforum hvor man kan være anonym hvis man ønsker.

Dette er bare min mening, dersom vi bestemmer oss for at det skal være åpent for alle, så respekterer jeg det. Men min oppfatning av en god atmosfære er at man kan diskutere ting på en ok måte, og at man kan enes om å være uenige dersom det blir sånn.

Synes det er trist at du skal være så på hugget, anonym. Dette er ikke til deg personlig. Det var en meningsytring i noe jeg håper var en vel forlikt og respektfull tone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...