~~DoraDora~~ Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg synes andres bare føtter er ekkelt (jeg får frysninger når noen kommer barføtte på besøk til meg) Jeg hater lange negler. (brekker meg dersom noen med lange negler hat tatt i maten jeg skal innta. Jeg skulle ønske det ikke brydde meg, for det er så slitsomt når jeg kommer oppi situasjoner som dette.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 jeg er livredd mus og rotter
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Edderkopper og stankelbeiner som flyr.. yak! Samt søppel, jeg fikser søppel veldig dårlig. Vi har aldri full søppelpose inne, bærer det ut så fort jeg kan!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Oppkast.. ;o) Og ettersom jeg jobber på sykehjem burde jeg vell egentlig takle det - men det gjør jeg absolut ikke. Våte hår i sluket i vasken og dusjet er noe av det værste jeg vet, selv om det er mine egne hår så brekker jeg meg hvis jeg er nødt til å ta det opp.. Men heldigvis for meg ha jeg en snill mann som, som regel tar det opp for meg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Oppkast, og kaste opp selv også.. Edderkopper Navler, får helt angst hvis noen tar seg i navlen De fleste krypdyr og andre ekle små dyr
lillebror er " forsinket" Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Jeg syntes det er ekkelt naar andre sporr om jeg kan smore ryggen demmes, med feks. solkrem. Gjor det uten problemer med gubben og ungene, men paa andre syntes jeg det er helt forferdeligt. Men kan jo liksom ikke si nei........
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Tror det må bli oppkast her også....
~~DoraDora~~ Skrevet 12. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2008 Glemte å si at det aller ekleste er når noen tar på de bare føttene sine, og deretter forsyner seg fra chipsskåla...æsj og æsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå