Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Tredje gang jeg er gravid og jeg har blødd hver gang. Mistet første gangen og da viste UL dagen før at spira ikke levde, den var da 2-3 uker for liten. Var derfor på tidlig UL med junior og begynner å bli nervøs denne gangen også. Har vært hos legen min nå og hun skulle sende henvisning til ultralyd om et par uker. Da er jeg i uke 8. Kjempe forståelsesfull lege jeg har. Føler meg heldig. Litt dumt å måtte vente, men er jo kjekt at spira er gammel nok til å ha et bankende hjerte!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Gleeed deg:) Eg var på tidlig ul i uke 11, er idag 12 uker:) Det er kjempe kjekt å se babyen, men det vett du vell siden du har to barn fra før
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Riktignok bare ei spire som har ført fram så langt, men det var en stor opplevelse å være på UL i uke 10. Alle bekymringer forsvant da jeg så hjertet som banket og gutten sprella til ære for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå