Gå til innhold

Hva gråter du av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter av MYE.......:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt og ingenting.

Griner hele tiden om dagen.

Skrevet

Mye.. Alt fra so you think you can danca til ekstrem oppussing.. hehe,...

Jeg er veldig følelsesmenneske.. =)

Skrevet

Jeg og! Kan ikke se ekstrem oppussing uten å grine som en unge..Fødsler griner jeg av, og kan felle en tåre over ting som rører meg

Skrevet

Mye her også...jeg også gråter av so you think you can dance...noen ganger seff. hehe

Men jeg gråter mest når jeg blir sint!!!

Skrevet

17maitog og korps

Høytidsfeiringer i feks kirken

Nydelig sang

Fødselshistorier

Barn som dør/lider

Ekstrem oppussing usa, hehe

Bryllup og begravelser

Når jeg spyr for n'te gang og det er såååå vondt...

Skrevet

Vet du hva, jeg klarer ikke å gråte når jeg blir skikkelig sint jeg, for da er jeg så fryktelig SIIIINT.........grrrrrrrrrrrrrrrr............;-D

Ellers kan jeg vel igrunnen gråte for det meste:-)

Skrevet

Alt som rører ved følelsene mine egentlig.. positivt mer enn negativt. Barn som synger, mye ved julen, se folk som blir veeeldig glade for noe. 17. mai... avslutninger når barna opptrer, når barna blir veldig redde, når jeg selv blir helt satt ut av en situasjon.. kommer an på situasjonen - noen ganger blir jeg heller sint.

Ikke så lett alltid nei ;-)

Skrevet

Jeg sitter alltid med gråten i hals og øyne når jeg hører barnekor og spesielt om det er i kirken.......Det vekker noe i meg og jeg aner egentlig ikke hva det er, for jeg er ikke personlig kristen. Men religiøs er jeg nok:-)

Skrevet

Enklere å spørre hva jeg ikke griner av tror jeg, jeg er et skikkelig sippetryne!

Griner av fine og romantiske sanger fordi da tenker jeg på hvor forelsket jeg er i min kjære, så griner jeg av fødsler og når jeg hører sanger som folk har skrevet til barna sine, så griner jeg når jeg leser på vg.no fordi der står det jo alltid et eller annet trist, så griner jeg når jeg ser på gis bort på finn.no fordi det er så mange puser og GAMLE hunder som folk vil kvitte seg med *snufs*, griner i grunn MYE på vegne av dyr..

Griner når jeg hører "ja vi elsker", griner når jeg ser små barn i 17-mai tog, griner av ymse programmer på tv, griner av å se bryllupp både på tv og i virkeligheten, griner når snuppa sier søte ting eller når jeg ser på babybilder av henne..

Ja jeg trenger kanskje ikke ramse opp flere ting? hehehe, jeg er håpløs :) Litt som Rachel i friends ;)

Skrevet

Hmmm..........kunne skrevet det der selv Mami;-D

Skrevet

Sånn ca. det meste. At barna skal slutte i bhg. at Storebror skal begynne på skolen. At noen synger Ja vi elsker, barnetoget 17.mai.

Av julesanger og julegudstjenster....ja det er vel i grunn ikke så mye jeg ikke gråter for.

Men det er barnas skyld altså, for jeg gråt ikke på langt nær så mye før jeg fikk barn.

Skrevet

Jeg har alltid vært sånn gråtekone jeg, før jeg fikk barn også......hmmm........men en del ting ble mye mer voldsomt etter at jeg fikk barn ja;-)

Skrevet

Kan gråte av mye.

F.eks.

- av glede når jeg beundrer sønnen min <3

- av vanvittig lykke over å ha så fin familie; sønn & mann

- når jeg tenker på Gøril og Jesper

- alvorlig sykdom i familien

- fine sanger

- triste filmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...