Gå til innhold

når "fester" hodet seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peilinge på dette ?? Og erfaring fra hvordan det føles?? Nen spesielle tegn / ting som endrer seg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nedtrykk ,lettere å puste, magen detter ned osv... for min del har det vært sterke menssmerte i korsrygg og halebein , men nå er bebin min på vei ned å jeg har hadd rier og har åpning så det kjennes bedre en om bare at det fester seg .. haha men alt det skjedde på en gang hos meg. er i uke 37

Skrevet

Jeg er 32+3, og i dag sa legen at han trodde hodet var i ferd med å feste seg. Ikke vet jeg. Har ikke merket noen forandring.

Skrevet

Jeg har vært hos jordmor i dag og er 31+3 i dag og hun fortalte at hodet var på vei til å feste seg, da detvar lagt ned i bekkenet i dag. Og det stemmer med hva jeg føler selv at magen har sunket litt....Hun sa også iom det var relativt tidlig trodde hun at baby`n kunne komme litt før....

Skrevet

Sist festa ikke hodet seg, så magen sank ikke før vannet gikk. Jordmor sier at det er stor sjanse for at hodet ikke fester seg denne gangen heller, ettersom det ikke gjorde det sist....så får bare vente å se:)

Vet at mange sier det kjenner ut som om babyen graver seg nedi og at magen synker litt når dette skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...