Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Rosendahl har en bilderamme som man kan henge på juletreet http://www.glassoginterior.no/default.pl?showProduct=5985&pageId=455 Vurderer å kjøpe denne til alle sammen og ta et bilde av moren vår i rammen, blir det "teit"? Hun lever desverre ikke lenger, men tenket kanskje det kunne vært koselig og ha en egen plass til henne på juletreet? Søsknene mine er fra 31 til 40 og de ønsker seg aldri noen ting. Er så kjedelig å kjøpe duker og lys hvert eneste år, fordi det er det eneste de har plass til..
Zitro Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Ville nok heller hatt et pent bilde og ramme til å sette på en sjenk, eller henge på veggen. Slik har jeg det hjemme. Har selv mista pappa, og ville ikke hengt han på juletreet. Savner han veldig og hadde da blitt trist av å se på juletreet.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Syns dette kunne vært en fin gave jeg da..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Vi har alle et stort bilde av mamma, akuratt det samme som alltid står fremme.. Tenkte bare det kunne vært koselig, vi har jo alle barn og på den måten så hadde mormor/farmor blitt et lite minne i julen. Samtidig som at hun blir en del av julen selv om hun ikke er her. Vanskelig å forklare. Men er selvfølgelig redd for at det skal være superteit da.
RachaelRay Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Det kommer vel an på hva slags forhold de har til sånt da.. jeg tror nok jeg ville syntes det var ok å ha noe sånt på juletreet, men jeg skjønner at ikke alle synes at det er greit. Så kommer det jo litt an på hvor lenge det er siden man mistet sine nære og kjære også da...
Gjest Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Gå for det! De trenger jo ikke henge det på juletreet hvis de ikke vil, kan henge det andre steder. Når folk ikke ønsker seg noe, får de det giveren liker, med gode ønsker attpå
Gjest Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Jeg kan ikke hjelpe for det - men jeg synes det høres litt bisarrt ut å "henge bestemor på juletreet" Mer fan av et fint bilde på et spesielt sted i stua f eks.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Jeg syns det så fint ut og hvis du tror sånn noe lunde at dette ikke blir helt feil for dem er det bare å stå på.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Jeg tror kanskje ikke jeg ville ha hengt pappa på juletreet, jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor men.. Hva med om du kan finne et koselig bilde av hver av søsknene dine sammen med moren deres, forstørre det litt, ramme det inn og gi til hver av dem?
Blåmandag¤ Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Jeg synes det er litt tacky å henge mor på treet, jeg da.. Jeg har ikke så lyst til å ha faren min der i alle fall. (Han er også død) Er litt mer for et pent bilde i en pen ramme jeg.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 For meg hadde det blitt veldig feil - men det er nok veldig individuelt.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2008 Tacky? Hvis dere som har foreslått et pent bilde i en vanlig ramme leser over så ser dere at det har de allerede:) Finnes nesten ikke bilder av mamma, så å få tak i et sammen med henne og søsknene mine er en smule vanskelig. Mamma skydde kameraet som pesten:( Får revurdere tanken, kanskje ta et bilde av barna dems inni der i stede, eller bare rammen, så kan de selv velge. . . Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå