Gå til innhold

Hva med parkering??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter bare å tenker, vi skal kjøre inn selv. skal til Drammen sykehus der betaler man for å stå parkert eller fins det noe som heter parkeringslapp???+ kan jo fort gå et parr 100 kr på parkering,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, i Drammen må du nok regne med å betale, dessverre. Skal også føde der og har tenkt på det samme. Kan bli veldig upraktisk dette her. Eneste jeg har tenkt på at mannen min kan etterhvert flytte bilen over til parkeringshus ved kino city eller torget vest, eller kjøre hjem og ta bussen tilbake.

Skrevet

Spør på sykehuset! Ved min forrige fødsel fikk vi en parkeringslapp slik at vi kunne stå på en langtidsparkering like bortenfor sykehuset. Veldig greit ettersom man ikke vet hvor lenge en fødsel kan ta..Betalte altså ikke for denne.

Skrevet

På riksen må man også betale, de har både kort- og langtidsparkering - men vi er forberedt på en høy kostnad når fødselen er igang mht parkering. Litt rart de ikke har egen parkering for føden, men det er jo ikke noe som er gratis idag dessverre.

Skrevet

det er jo bare å putte på mer penger, men er jo et problem mindre å tenke på om man kunne fått en lapp. pluss masse penger spart ;)

Skrevet

Fant ut i dag at vi har fått sånn automat på sykehuset vårt der du trekker kortet når du kommer og når du drar. Da risikerer man i alle fall ikke

Vet vi har gratisparkering i området også så vi har ikke så store problemer med dette

Det jeg ser på som et større problem er at om man kommer til føden og det haster litt så mannen forlate kvinnen ved inngangen for så å gå å parkere. Det er upraktisk :)

Skrevet

Vi har så kort vei at vi tok taxi sist... Blir vel det denne gangen også ;-) Men levering av storesøster til besteforeldrene må vi også tenke på denne gangen... Ja, ja det ordner seg vel.

Skrevet

Noen som vet hvordan det er med dette på St. Olavs?

Skrevet

engelixe *HØYGRAVID*, på st.olavs parkerer du i parkerinskjelleren, og betaler når dere drar. Tror det er max pris på 150kr døgnet (ikke sikker altså!). Men uansett blir det ganske dyrt hvis man skal være på sykehuset 3-4døgn. Vi satser nok på taxi ev. å kjøre og få noen til å hente bilen på sykehuset samme dagen/dagen derpå....

Skrevet

da jeg fødte i drammen for 6 år siden fikk jeg parkeringsbot. stod utenfor mottagelsen der. da babyen kom ble han lagt inn på nyfødt intensiv. de skrev en erklæring til meg, og jeg sendte brev til selskapet og ba om å ikke betale boten....og det fikk jeg faktisk!!!!!!!! eneste jeg vet om som faktisk har sluppet å betale en bot:))))

om du står på den nederste plassen er det i alle fall billigst. så den som kjører må slippe av deg så nært du trenger,og så parkere bilen:))))

Skrevet

hei. du kan dra kortet der på automaten og er en max pris på 89 kroner for 1 døgn... er også noen gratis timer der på kvelden`\natten.... men max 89 kroner.....

Skrevet

Hvis du tar drosje får du refundert deler av beløpet. Egenandel er 120,- hver vei. Bare spar på drosjekvitteringer.

Vi satser på å kjøre bil selv. (skal føde på ullevål) Døgnpris i parkeringshuset er 160,- Blir jo dyrere enn drosje, men jeg sitter ikke på med råkjører-drosje med rier og vondt!

Jordmor fortalte forresten på svangerskapskurset at dersom vi fikk bot mens mannen fulgte meg opp på føden kunne de skrive brev om at dette var medisinsk påkrevd og dermed slippe å betalte boten.

Skrevet

På den nederste parkeringsplassen på sykehuset i Drammen betaler man bare mellom 08-16. Det samme gjelder de kommunale parkeringsplassene, som f.eks. gatene i området rundt og Tinghuset. Man kan finne gratis plasser hvis man kjører litt rundt i gatene rundt sykehuset også.

Skrevet

bra!!! liker det,,, da er planen klar, mangler bare at ungen skal komme - 3 dager ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...