Gå til innhold

Kvinnens ejakulasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett litt av det på nett...i smug..;)Blitt så fasinert av det, men hørt at det ikke er så vanlig. Jeg kan ikke, men er nysgjerrig på hvordan...Noen som har fått til dette etterhvert ved å prøve seg fram el er dette umulig?? Er orgasmen sterkere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg heller forstår ikje dette, kan damer også sprute når dei får orgasme?

Detta ville eg likt og sett :)

Skrevet

går fint det:P får det til av og til, når jg er veldig opphisset og stimulerer g-pungtet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det kan vi, det skal jeg love deg!

jeg gj;r dette hele tiden jeg, men syns det er mer slitsomt enn behagelig. riktignok sliter jeg aldri med [ bli v[t, men s[ ligger det ogs[ en dam igjen i sengen n[r vi er ferdige...

Skrevet

Lett som bare det... Men kan bli veldig vått heheh. Stimuler klitoris med fingrene først sakte ... så øker du tempo....du burde merke at du blir våtere nå.....kiler...kribler veeeeldig ...nesten uutholdelig men fortsett i raskt tempo å gni fort opp og ned i sprekken der klitoris er..hold den andre hånden øverst der sprekken begynner foran og dra leppene oppover mot magen mens du utfører bevegelsene med den andre hånden...som tidligere beskrevet...Blir beskrevet som en slags kvinnelig runking hehe...Dette er i følge sex ekspertene den kjappeste veien til orgasme da kun 2 av ti får vaginal orgasme og resten som regel klitoris orgasmen....Og det er veldig vanlig....bare å øve deg..tro meg du kan......og du blir hektet:) gjør dette under sexen oxo så blir det enda bedre og sinnsykt vått... Vet du kan:) Lykke til...

Skrevet

Hæ? Hva hadde denne beskrivelsen med kvinnelige ejakulasjoner å gjøre. G-punktet er vel vesentlig skal man oppnå dette.

Skrevet

Finnes ikke bare en måte å oppnå ejakulasjon på da vettu....Seff er G-Punkt en måte men du opp¨når også dette ved beskrivelsen over....har prøvd dette jeg oxo og det funker .... Er til og med en lettere måte å oppnå ejakulasjon på ,så vedkommende har rett i det hun skriver...Bare se på lesbe sex f.eks....når de fingrer hverandre osv så stimulerer de samtidig klitoris eller bare suger og stimulerer klitorisen og de spruter så det holder..Dette har oxo en lesbisk venninne av meg sagt er vanlig for dem....så jeg tror nok ikke bare G-Punkt organsme får deg til å ajakulere men seff....alle er vel sikkert ikke like opplyste om dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...