Gå til innhold

Noen tanker om forumet her inne:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forståelse for at noen bruker anonymknappen på noen forum, men jeg synes at her på skravle bør det være greit med nick. Jeg er stadig redd for at det skal skli ut her også. Og når vi DA må aksjonere for å få vekk anonymknappen, da er det for sent.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri ha skrevet her inne, dersom det ikke var en anonymknapp her. På de andre sidene skriver jeg aldri på grunn av det. Der bare leser jeg. Jeg har opplevd p bli gjenkjent på tross av ukjent nick.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

er sååååååååååååå enig med deg.

anonyme kan gå på anonymforum synes jeg.

litt streng jeg nå kanskje... men det var nå min mening =)

Skrevet

Jeg liker best når en ser hvem som står bak meiningene.

Men jeg tror ikke det hjelper å fjerne anonymknappen.En kan jo bare ta en ekstra titt inne på dib, så ser en at det ikke hindrer noen i å si absolutt alt.

Skrevet

Vel, det har jeg delte meninger om. En anonymknapp kan være greit å ha når man er redd for å bli gejnkjent på div spm og også når spm man stiller er veldig flaut eller sensibelt for den det gjelder. Videre synes jeg det er koslig å kjenne igjen nick, og håper at de fleste kan velge en gyllen middelvei

Skrevet

Det er bare et forslag fra meg, og jeg vil nødig ekskludere noen. Tanken bak er bare at jeg ikke ønsker å være her hvis det blir som på Dib.

Til deg anonyme som tror jeg ikke vil ha deg her, det stemmer ikke.

Kanskje vi bør få noen flere meninger?

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Men for den som vil være anonym. Kan ikke de dra på anonymforum da? Er da enda flere som svarer der enn her.

Ps. vil ikke ha noen bort herifra, men ser ingen grunn til å være anonym på en skravleside. Vi har jo ett forum for anonyme.

=)

Skrevet

Jeg synes for så vidt at det er greit med en anonymknapp. Er noen gange man har et flaut/pinligt eller sensibelt spørsmål som man ikke ønsker "knyttet" til sitt nick. Der er jo også noen som deler pc med mann/sambo og om man fx ønsker å "klage" litt over ham er det bra å kunne være anonym.

Der jeg ser problemet med anonymknappen er når den blir brukt til å skjule seg bak når man vil krangle/snakke stygt osv. Tror at så lenge vi ignorerer de stygge anonyme som bare er ute på bråk og svarer (om vi selv ønsker) de "snille" anonyme så skal det går bra her på BAM.

Skrevet

Så enig med deg Hans E....

Skrevet

Vi lige ligge til at man er jo til dels anonym med sitt nick.

Jeg synes det er koseligt å "snakke" med folk man gjenkjenner nicket til. Er vanskelig å få igang en skjikkelig samtale med anonyme.

Skrevet

Enig med deg mammaen til Hans Emil & Olav Alexander

Skrevet

Jeg ser ikke problemet med muligheten til å bruke anonymknappen her inne. Synes ikke vi skal ta problemene på forskudd. Det er ikke sikkert at de kommer engang. Alt til sin tid.

Når det er sagt synes også jeg at det er fint om folk bruker nick, iallfall om de bruker bam mye.

Skrevet

Jeg syntes det er litt vanskelig tema.. Kan ikke skjønne hvorfor noen velger å være anonyme.. Er jo helt umulig å bli kjent her inne da.. Er vel derfor det er så koselig her inne for alle bruker stort sett nick, og vi blir kjent med hverandre.. Også med tanke på at vi ikke er så mange så husker vi jo hverandre lettere. Men skjønner at anonym knappen kan være god og ha av og til, til sensitive spørsmål... Samtidig er det jo dumt å fjerne anonym knappen for de som ønsker å være anonyme, og for det andre vil vi ikke ha slik stemning her inne som på dib. Men det er vi så mange som er enige om at vi må jo bare passe på at det ikke skjer..

Skrevet

Tror vel for det meste det kun er en som bruker den knappen, og da blir det jo som ett nick.

Onsker man aa vere anonym,har man rett til det saa lenge det ikke misbrukes. Og det har det jo ikke blitt til naa.

En dag kan det vere deg eller meg som trenger raad, og da kan den knappen vere gull vert!!

Skrevet

jeg syns at folk må kunne være anonyme her inne. Er ikke alltid folk føler seg vel med å *lyse* ut hvem de er.

Jeg syns generelt at folk er litt vel hårsåre og på krigsstien på disse forumene. Føler det er to veldig ytterpunkter.

Og dersom man sier en mening som kansjke ikke er helt akseptert så må man sy litt puter under armene for å ikke få kjeft.

Men igjen.. kvinner som har født er jo en merkelig og hormonell rase:=)

Hehe er ikke rart det blir krig i verden når man klarer å bli uvenenr gjennom en nettside slik som på DiB. Og derfor var jeg aldri aktiv der inne.

Skrevet

synes ikke man trenger være anonym her på skravle.....

Skrevet

For meg er det ett fett, så lenge folk oppfører seg som folk:) Det spiller da ingen rolle om det står anonym, majones eller bente69, så lenge en ikke plager andre og er snill og grei:)))))

Det jeg liker med nick er at jeg da "kjenner igjen" folk her inne, får et forhold de, blir kjent med de osv, det syns jeg er litt hyggelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...