Gå til innhold

Snuppa mi ligger i hodeleie:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men dette kan vel forandres på?

er 31+6 idag, og hodet er jo ikke festet ennå liksom.. så hun kan jo fort snu seg.. Men jeg syntes d var litt kjekt å vite hvordan hun ligger=)

Så jeg deler min glede med dere andre=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på jeg. Er selv 36 +3 og var hos jordmor i dag, jenta ligger i hodeleie, men er ikke helt festet enda. Hun har ligget i tverrleie tidligere, så nå håper jeg at hun ikke snur seg tilbake til det!

Skrevet

Babyen vår ligger også i hodeleie, men er usikker på om dette endrer seg. Er 32+3 idag. Syntes også det var veldig kjekt å vite åssen han/hun lå siden vi ikke hadde peiling, hehe;)

Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

min lille prins har legat i hodeleie sen uke 28-29 og ikke flyttet seg.

Jeg er 39+4 idag og hodet er festet=)

så tror ikke de snur seg for dere...de er jo ikke mye plass der inne for dem så de er nok ikke de letteste å snu seg.

Skrevet

Min baby snudde seg fra hodeleie til tverrleie i uke 30, men flyttet seg tilbake til hodeleie i uke 36, så alt er mulig. Men det går bra uansett!

Min har ikke festet seg ennå, så jeg håper at den blir der. :D

Skrevet

Snuppa mi ligger også i hodeleie og har gjort det i 2 mnd allerede.. Skjønner ikke at hun syns det kan være så komfortabelt liksom!? Jaja, hun har god plass ennå og kan snu seg, men når disse bebisene våre finner en favorittstilling så har de en tendens til å bli der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...