Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hva tjener jeg som avisbud? Jeg har fulltidsjobb og kan da ikke ta ekstrajobb på dagtid. Noen som vet hvor mye man kan tjene som avisbud? Har bil. Når er arbeidstiden da ca? Kan man evt gjøre dette i helgen? Hva tjener man da?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 du kan være pizzabud på kveldstid. eller jobbe i hjemmesykepleien som er døgnet rundt...eller vaske hos noen. det er som oftest på kveld/natt
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Man jobber hver dag fra ca kl 04 om morgenen til ca kl 06. Kommer an på ruten din, men tror lønna er ca 5-9000 kr mnd. fri søndag, da kommer ikke avisen ut. Ellers kan du jo sjekke ut muligheten for å ha en telefonjobb du kan jobbe hjemmefra om kvelden. F.eks ringe rundt og ha spørreundersøkelser for statistisk sentralbyrå eller noe...?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Jobber man da som avisbud hver dag man-lør? Hva mener du med at avisen ikke kommer ut søndag. Jeg har jo selv aftenposten og den kommer på søndag? Telefon jobb på kveldstid blir vanskelig. Har 2 små barn og vil gjerne tilbringe ettermiddag/kveld med de. Både jeg og faren jobber fulltid og ungene er i bhg hele dagen. Snakker du brutto eller netto lønn? Kan man feks ta vakter som annenhver helg? Hva kan man tjene da? Nattevakt stillinger kan være ok, men da må de være sovende, skal jo være våken på jobb neste dag.. Vasking og servering blir også vanskelig da jeg ikke vil jobbe ettermiddager/kveld HI
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Selg brukte truser på tysk ebay! Masse gærninger der ute som vil betale for det.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Ha ha, særlig... Prøvde å sjekke aftenposten sin hjemmeside nå, men fant ingen ledige.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Sorry, dette kommer kanskje til å høres ut som en nagging bitch, men om både du og far jobber fulltid, og dere treger mer penger, er det kanskje på tide å se på forbruket? Eller, om ikke det er problemet, finne deg en annen jobb som betaler deg skikkelig?? Det burde gå å leve normalt på 2 inntekter, synes det er trist, liksom, å tenke på at noen må bruke sååå mye tid på jobb vekk fra fam.. Det er urettferdig! :-) Og det sier jeg i beste mening.. Lykke til uansett: jeg synes du er sprek og iherdig om du klarer 2 jobber.. Jøss, det er jo nesten som i USA der alle må jobbe dobbelt for å overleve.. Skakke værra sånn her, vel.. :-/
blirjegsnartmamma Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Ring Aftenposten da vel, og spør...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Kanskje du bare må tåle å være borte fra ungene et par ettermiddager i uka. Tenk på alle de som faktisk jobber skift og turnus og har det slik hele tiden. Om det er en pappa som kommer hjem og er hjemme med barna, overlever de helt fint.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Ja vi jobber full tid. Forbruket er helt normalt. Problemet er at jeg har akkurat startet opp som selvstendig næringsdrivende og da forsvant hele den ene inntekten vår. Det ser ut til å gå bra, men jeg trenger en periode å få penger inn, før jeg tjener noe særlig som selvstendig. Grunnen til at jeg da vurderer feks avisbud er jo nettopp for å ikke være borte fra familien mer enn det jeg har med min fulle jobb (8-16) og avisbud jobben vil jo være ca fra kl 4-6 om natten. evt vurderer jeg annen hver helg jobbing (natt, når familien sover). Dette er en overgansfase, men jeg må få noe penger inn i starten. HI
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Ja, hvis jeg må velge denne løsningen gjør jeg det. Har først og fremt lyst til å finne en jobb som ikke går utover barna mer enn det jeg allerede jobber. Pappan stiller opp, ingen problem, han er verdens beste pappa Jeg er jo selv også sliten etter full jobb og har lyst til å kose litt med familien og hente meg inn før jeg skal jobbe igjen. Avisbud mellom kl 4-6, tror jeg kan være ok. Har vært vant til å stå opp tidlig før, grunnet små barn. Hvilende nattevakt ville også vært ideellt enkelte kvelder i uka evt enkelte helger. Noen som vet hvor jeg sjekker dette opp? HI
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 Er en del bofellesskap som har hvilende nattevakter, gir ikke så veldig godt betalt da du ikke får betalt så lenge du sover... skjekk nettsiden til kommunen din og se om noen har behov for en hvilende nattevakt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå