Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Lille, store jenta mi.. Tenk på lørdag er dagen din.. dagen da du fyller 1 år! 1 magisk år... Dagen som føltes så ufattelig langt borte, da du for første gang låg på brystet mitt. Dagen du kom til verden var den beste dagen i livet mitt! 9 mndrs lang ventetid var over, og endelig skulle jeg få se mirakelet som låg i magen min... Ut kom du, lille store jenta mi! Med de vakreste øynene, den mykeste kroppen, og som den nydligste skapningen jeg noen gang hadde sett!! Hjertet mitt rant over av glede.. av kjærlighet! En følelse som ikke kan beskrives med ord! En følelse av glede, lettelse og frykt samtidig! Glede, for du endelig var her hos meg! Lettelse, fordi du var så velskapt! Og frykt for alt som kunne skje her ute i verden med deg.... Inni magen min var du så trygg... utenfor var det så mange farer! Men jeg lover jenta mi, jeg skal gjøre alt i min makt for å beskytte deg mot dem! Mamma gråter når hun skriver dette brevet... gråter fordi hun er så ufattelig glad i deg... men også så trist... Trist fordi tiden har fløyet fra oss.. trist fordi mamma føler hun kunne gjort så mye anderledes. Tilgi meg for det, vil du? Lille store jenta mi! Skulle ønske jeg kunne beholdt deg som babyen min for alltid! Samtidig så jeg gleder meg sånn til å se deg vokse opp! Mamma vil prøve å gjøre alt for deg.. alt for at du skal ha det bra! Mamma er også redd hun avogtil kommer til å gjøre feil... da må du love å tilgi meg! For mamma mener aldri å såre deg! Du er det mest dyrebare jeg har! Du betyr mer enn alt her i verden! Tro aldri noe annet..... Jeg elsker deg, Hannah jenta mi! Mer enn noe annet! Klem fra mammaen din
Poteto Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 å herlighet, det gjekk rett i hjerte på meg! fineste eg har leste på alder å den tid! *tørker tårer*
1baby,og 1 spire Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Så utrolig flott skrevet. Gratuøerer så masse med vesle jenta til lørdag og kos dere masse
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 Takk! *snufs* Må sies at jeg gleder meg også kjempe mye til å feire 1 årsdag... pynte masse med rosa osv... men gud så trist tanke at 1 år allerede har rast forbi....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 kansje litt rar jeg da som blir deppa av slik....
Meg og knoll&tott Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Gu så vakkert skrevet!!! Fikk gåsehud på ryggen... Gratulerer med dagen på lørdag:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 11. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2008 Takk.... gråt når jeg skrev d:) kansje flere kjenner seg igjen.... ?
Poteto Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 kjente meg veldi igjen i da du skreiv. fikk noen tårer da.. kjempe fint dikt til å lime i albumen hennes det gratulere så mye med 1 årsdag!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 11. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2008 Takk.. ja kansje jeg skal gjoere d...
Poteto Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 ja, det er jo kjempe fin måte å ta vare på det
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 11. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2008 ja sant d
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Såå fint;) God ide å lime det inn ja..jeg har selv skrevet ett par dikt som jeg har skrevet i babyboka til jenta mi:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. august 2008 Fant ut at i babyboka jeg har så står det : brev til deg på 1 årsdagen din.. så da måååå jeg jo skrive det inn der:)
Poteto Skrevet 13. august 2008 #15 Skrevet 13. august 2008 så kjekt har ikke sånn babybok vi.. bare en album..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 13. august 2008 har 1 babybok.. å så skal jeg lage scrapbook album;)
~Milly~ Skrevet 13. august 2008 #17 Skrevet 13. august 2008 Så fint skrevet!! Lillejenta mi blir også snart ett år, og jeg kjenner meg sååå igjen i det du skriver!! =) Veldig lurt å ta vare på, tenk så moro for Hannah og lese når hun blir stor! Jeg og Pappan til lille skriver også brev til henne (skrev rett etter hun var født, på halvtårsdagen, og nå tenker vi å skrive hver bursdag), skriver ett hver, og legger de i konvolutter som vi merker med hennes alder.. Konvoluttene samler vi i en liten koffert. Regelen er at vi ikke kan ta de utav og lese de igjen, og hun skal få kofferten på 18 eller 20-årsdagen =) Hvordan gikk det forresten med sangen din?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 13. august 2008 ååå for en koselig og genial idè!!!! =) tipper hun blir glad når hun får alle de breva:))))) Sangen, alså den som du skrev var jo egentlig helt perfekt.. så kansje jeg bare bruker den:))) har ikke lyst å fikse på noe!! Du fikk liksom med alt det jeg ville ha med... skikkelig flink var du:)))) Så jeg tenkte selvom jeg ikke skrev sangen selv, så var det jo mine "ord" eller mine "tanker" som var i sangen...
~Milly~ Skrevet 13. august 2008 #19 Skrevet 13. august 2008 håper hun blir glad ja.. Må se det litt an når hun skal få dem, tenker hun må være voksen nok til å sette pris på det =) Så bra at det jeg skrev var til hjelp da!! Det var jo du som skrev innholdet, jeg satt det kun inn i verslinjer, så det er akkurat like mye din sang!! =) Lykke til med 1-årsdag, skal tenke på dere på lørdag =))
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. august 2008 Forfatter #20 Skrevet 13. august 2008 Takk takk:)) men du lagte jo innholdet om til en sang;) det hadde jeg aldri fått til:) så tusen takk for sangen;) den skal jeg ta vare på))
Gjest Skrevet 13. august 2008 #21 Skrevet 13. august 2008 Åhhw, så vakkert!!!<3 Har selv skrevet 2 dikt til dåpen til jenta mi som jeg har rammet inn og som henger på rommet hennes. Viktig å ta vare på slikt! Tror virkelig de kommer til å sette pris på det når de blir større:) Var det hentet fra en sang eller noe?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. august 2008 Forfatter #22 Skrevet 13. august 2008 Nei dette er skrevet helt selv:) Bare mine tanker og følelser;) Men jeg ville skrive en sang til 1årsdagen til jenta mi.. og spurdte her etter hjelp! skrev forskjellige ting som jeg ville ha med:) Så skrev *augustprinsesse* en sang til meg, utifra den informasjonen jeg hadde gitt.. og den ble jo sååååå bra:)))))
Gjest Skrevet 13. august 2008 #23 Skrevet 13. august 2008 Åhh, blir helt rørt jeg!! Tida går jo så fort!!! Var sikkert en kjempefin sang
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. august 2008 Forfatter #24 Skrevet 13. august 2008 nydelig sang! her er den.. den siste sangen på siden:)))))))) http://www.dinbaby.com/forum/thread/138427656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå