Gå til innhold

Lille, store jenta mi............................ *snufs*


Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille, store jenta mi..

 

Tenk på lørdag er dagen din.. dagen da du fyller 1 år!

1 magisk år...

Dagen som føltes så ufattelig langt borte, da du for første gang låg på brystet mitt.

Dagen du kom til verden var den beste dagen i livet mitt!

9 mndrs lang ventetid var over, og endelig skulle jeg få se mirakelet som låg i magen min...

Ut kom du, lille store jenta mi! Med de vakreste øynene, den mykeste kroppen, og som den nydligste skapningen jeg noen gang hadde sett!!

Hjertet mitt rant over av glede.. av kjærlighet!

En følelse som ikke kan beskrives med ord! En følelse av glede, lettelse og frykt samtidig!

Glede, for du endelig var her hos meg! Lettelse, fordi du var så velskapt! Og frykt for alt som kunne skje her ute i verden med deg....

Inni magen min var du så trygg... utenfor var det så mange farer!

Men jeg lover jenta mi, jeg skal gjøre alt i min makt for å beskytte deg mot dem!

 

Mamma gråter når hun skriver dette brevet... gråter fordi hun er så ufattelig glad i deg... men også så trist...

Trist fordi tiden har fløyet fra oss.. trist fordi mamma føler hun kunne gjort så mye anderledes. Tilgi meg for det, vil du?

 

Lille store jenta mi! Skulle ønske jeg kunne beholdt deg som babyen min for alltid! Samtidig så jeg gleder meg sånn til å se deg vokse opp!

Mamma vil prøve å gjøre alt for deg.. alt for at du skal ha det bra!

Mamma er også redd hun avogtil kommer til å gjøre feil... da må du love å tilgi meg! For mamma mener aldri å såre deg!

Du er det mest dyrebare jeg har! Du betyr mer enn alt her i verden!

Tro aldri noe annet.....

 

Jeg elsker deg, Hannah jenta mi! Mer enn noe annet!

 

Klem fra mammaen din

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å herlighet, det gjekk rett i hjerte på meg! fineste eg har leste på alder å den tid!

 

*tørker tårer*

Skrevet

Så utrolig flott skrevet. Gratuøerer så masse med vesle jenta til lørdag og kos dere masse

Skrevet

Skulle stått gratulerer

Skrevet

Takk! *snufs* Må sies at jeg gleder meg også kjempe mye til å feire 1 årsdag... pynte masse med rosa osv... men gud så trist tanke at 1 år allerede har rast forbi....

Skrevet

kansje litt rar jeg da som blir deppa av slik.... :P

Skrevet

Gu så vakkert skrevet!!! Fikk gåsehud på ryggen... Gratulerer med dagen på lørdag:)

Skrevet

Takk.... :) gråt når jeg skrev d:) kansje flere kjenner seg igjen.... ? :)

Skrevet

kjente meg veldi igjen i da du skreiv. fikk noen tårer da.. kjempe fint dikt til å lime i albumen hennes det :)

 

gratulere så mye med 1 årsdag!

Skrevet

Takk.. :) ja kansje jeg skal gjoere d... :)

Skrevet

ja, det er jo kjempe fin måte å ta vare på det :)

Skrevet

ja sant d :)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Såå fint;)

God ide å lime det inn ja..jeg har selv skrevet ett par dikt som jeg har skrevet i babyboka til jenta mi:)

Skrevet

Fant ut at i babyboka jeg har så står det : brev til deg på 1 årsdagen din.. så da måååå jeg jo skrive det inn der:)

Skrevet

så kjekt :) har ikke sånn babybok vi.. bare en album.. :)

Skrevet

har 1 babybok.. å så skal jeg lage scrapbook album;)

Skrevet

Så fint skrevet!! Lillejenta mi blir også snart ett år, og jeg kjenner meg sååå igjen i det du skriver!! =)

Veldig lurt å ta vare på, tenk så moro for Hannah og lese når hun blir stor!

 

Jeg og Pappan til lille skriver også brev til henne (skrev rett etter hun var født, på halvtårsdagen, og nå tenker vi å skrive hver bursdag), skriver ett hver, og legger de i konvolutter som vi merker med hennes alder.. Konvoluttene samler vi i en liten koffert. Regelen er at vi ikke kan ta de utav og lese de igjen, og hun skal få kofferten på 18 eller 20-årsdagen =)

 

Hvordan gikk det forresten med sangen din?

Skrevet

ååå for en koselig og genial idè!!!! =) tipper hun blir glad når hun får alle de breva:)))))

 

Sangen, alså den som du skrev var jo egentlig helt perfekt.. så kansje jeg bare bruker den:))) har ikke lyst å fikse på noe!! Du fikk liksom med alt det jeg ville ha med... skikkelig flink var du:))))

 

Så jeg tenkte selvom jeg ikke skrev sangen selv, så var det jo mine "ord" eller mine "tanker" som var i sangen... ;)

 

 

Skrevet

håper hun blir glad ja.. Må se det litt an når hun skal få dem, tenker hun må være voksen nok til å sette pris på det =)

 

Så bra at det jeg skrev var til hjelp da!! Det var jo du som skrev innholdet, jeg satt det kun inn i verslinjer, så det er akkurat like mye din sang!! =) Lykke til med 1-årsdag, skal tenke på dere på lørdag =))

Skrevet

Takk takk:)) men du lagte jo innholdet om til en sang;) det hadde jeg aldri fått til:)

så tusen takk for sangen;) den skal jeg ta vare på:)))

 

 

Skrevet

Åhhw, så vakkert!!!<3

Har selv skrevet 2 dikt til dåpen til jenta mi som jeg har rammet inn og som henger på rommet hennes. Viktig å ta vare på slikt!

Tror virkelig de kommer til å sette pris på det når de blir større:)

 

Var det hentet fra en sang eller noe?:)

Skrevet

Nei dette er skrevet helt selv:) Bare mine tanker og følelser;)

 

Men jeg ville skrive en sang til 1årsdagen til jenta mi.. og spurdte her etter hjelp! skrev forskjellige ting som jeg ville ha med:)

Så skrev *augustprinsesse* en sang til meg, utifra den informasjonen jeg hadde gitt.. og den ble jo sååååå bra:)))))

 

Skrevet

Åhh, blir helt rørt jeg!!:) Tida går jo så fort!!!

Var sikkert en kjempefin sang :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...