Gå til innhold

Har dere alle badekar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ikke har det, viser barna deres at det er et savn for de? Eller går det helt fint uten?

Vi har nettopp kjøpt oss et hus med et lite bad (og et lite gjestetoalett). Badet er så lite at det ikke er plass til badekar der. Undrer på om det blir negativt for barna våre. (Vi har ett fellesbarn på to år, og så har han ett barn fra før på 7 år)

Lurer på å lage om et rom til et større bad, men når det kun blir for badekaretsskyld, blir det på en måte et dyrt badekar. (Skjønner?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig glad i badekaret, men det er bare jeg som liker å bade. :))) Vi har en sånn boble-sak, og det er nydelig.

Ungene liker bedre å dusje, mannen også. Jeg tror unger greier seg veldig bra uten badekar. Kanskje har de besteforeldre de kan bade hos når de er der?

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

jepp, vi har. men dusjen blir brukt mere

Skrevet

Vi har ikke badekar, kun dusj, har aldri vært noe savn, lillemor hadde badebalje da hun var mindre, men det ble mye styr, dusjet for det meste alikevel. Mamma har badekar, så ungene kan jo bade når de er der, selv om det ikke er så ofte.

Skrevet

Vi hadde badekar tidligere, men byttet det ut med dusjkabinett. Vi får akkurat plass til en badebalje i det, men som regel dusjer vi dem. Mine barn har ikke savnet det, men de koser seg veldig når de får bade hos besteforeldrene!

Skrevet

Vi ha ikke badekar, ha heller ikke hatt det så lenge sønnen ha levd. Så han savne det nok ikke. Da han var liten brukte vi en balje. Han bader i badekar når vi er hod mine foreldre. Men snakker aldri om det hjemme, han stor koser seg i dusjen.

Skrevet

Vi har badekar, og ungene er glad i å bade, men hadde ikke pusset opp og brukt mye penger kun for å få plass til et badekar.

Skrevet

Vi har badekar og jeg er kjempeglad i det. Skal bytte det ut nå da, men et med løveføtter på:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...