Gå til innhold

Noen her inne som også er stemødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplever dere å ha den rollen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stemor til en gutt på 8 år. Jeg opplever at det er mest positivt, men klart det kan være skjær i sjøen. Det som er vanskeligst er nok å skulle forholde seg til en annen familie i alle situasjoner, som ferier og høytider. Fordelen når vi selv ikke hadde barn var at vi fikk tid til å bli kjent med hevrandre mellom samværshelgene.

Vi har et godt forhold til mor og stefar heldigvis, så samarbeidet er bra - og når det er konflikter, så er de over når konflikten er løst:)

Personlig er jeg utrolig glad i gogutten vår, og han har robbet et stort rom i hjertet mitt. Han er verdens beste storebror, og jeg er glad for at jeg har fått muligheten til å bli stemor, bonusmor eller bare tante bassa for han:)

Skrevet

Jeg er stemor til ei på nå snart 7 år. Vi har bare hatt henne fast på samvær hos oss i ca 6 mnd før mora satt en stopper for det. Det er nesten 2 år siden. Jeg er kjempegla' i jenta, vi har et godt forhold når hun har vært hos oss, og jeg behandler henne likens som mine egne barn. Nå var jo lillemor veldig liten sist hun var hos oss, bare 4-5 mnd, så hun husker jo ikke søstra. Jeg har kjempelyst å ha henne hos oss igjen, vi får bare se hva som sjer. Samboern har lite lyst å gå gjennom en ny rettssak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...