Nuffe Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Er 12 uker idag, så nå er det min tur til å komme over her:-)
Endaenbabyønskes Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Hei! Velkommen inn hit til oss andre;) Håper du får like mye nytte av det som blir skrevet her som det jeg har/har hatt. Mange flotte jenter her inne;))) Lykke til videre!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester ) Håper du får en fin tid her!!
smilan Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 velkommen til deg... Og grattis med første etappe Er så trivelig her inne atte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå