Gå til innhold

Så AUGUSTJENTER:-D Hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi jo godt inne i "vår" mnd:-) Jeg har bare 9 dager igjen til termin, og kjenner at jeg begynner å bli lei. Men akkurat nå er jeg så tett i forkjølelse at hun kan godt vente til den har gitt seg litt. Har vært forkjølt en ukes tid nå, så det må vel gi seg hvertfall bli bedre om et par dager :-)

Så fra helga av kan hun bare komme!!! :-D

Hvordan er det med dere? Begynner dere å bli klare for fødsel?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 5 dager til termin, og jeg er kjempeklar!:D Går bare og trør og trør, og syns det blir lange dager. De fleste av venner og familie er tilbake til jobb etter ferie, så det blir mye dau-tid. Så jeg er klar som et egg! Men som ei venninne av meg sa i det fødselen var i gang: Gi meg bare 1 dag til til å forberede meg på! Hun var i utgangspunktet klar for å få ut babyen, men når alt ble virkelig følte hun seg ikke klar i det hele tatt.

Skrevet

Hehe... Nei, det skal ikke være enkelt :-) Hadde fødselen startet nå hadde jeg fått panikk tror jeg. For jeg er klar men absolutt ikke forberedt, førstr kom 4 dager over termin og nummer to kom ikke før 13 dager over. Så jeg tror jo ikke på at jeg kommer til å få før termin denne gangen heller. Selv om jeg håper det! :-D

Nei, plutselig er riene her så det er vel bare å forberede seg:-)

Skrevet

Jeg er veeeeldig klar for å møte den lille prinsen. Har termin om 10 dager og tror jeg kommer til å gå over, så dagene er laaaaaaange! Går bare å kjenner etter tegn, men ingenting..hehe!

Venninna mi hadde termin dagen før meg og fikk sin prins igår 10 dager før termin, så ble litt misunnelig da gitt.

Men han kommer vel når han er klar, selvom jeg er litt skuffet når jeg våkner hver morgen over at det ikke har skjedd noe i løpet av natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...