spiren_81 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Da var definitivt 2 pp over for oss Jeg er trist. :(
spiren_81 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2008 skrivefeil på gang her ja .. En BRÅ slutt. . hehe
Minesmå:)+en til! Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Hehe, ja jeg funderte litt på den blå slutten... Så trist, men får bare prøve på ny. Ser du er 2pp. Jeg er i 1pp etter SA. HÅPER på blått kryss 23 august! Lykke til!
emilie Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 huff, eg og e jævli lei, fikk TR på lørdag og da gjer so f..... ondt skulle nå ikkje vera so vanskli å laga ein beibi hehe.. barn frå før av??
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 2pp er jo ikke så lenge da men hehe,men skjønner frustrasjonen.ihvertfall hvis en har en god følelse på gang men er jo bare til å fortsette å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå