Gå til innhold

2pp fikk en blå slutt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var definitivt 2 pp over for oss :(

Jeg er trist. :(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skrivefeil på gang her ja .. En BRÅ slutt. . hehe

Skrevet

Hehe, ja jeg funderte litt på den blå slutten...

Så trist, men får bare prøve på ny. Ser du er 2pp. Jeg er i 1pp etter SA. HÅPER på blått kryss 23 august!

 

Lykke til!

Skrevet

huff, eg og e jævli lei, fikk TR på lørdag og da gjer so f..... ondt skulle nå ikkje vera so vanskli å laga ein beibi hehe.. barn frå før av??

Skrevet

2pp er jo ikke så lenge da men hehe,men skjønner frustrasjonen.ihvertfall hvis en har en god følelse på gang :) men er jo bare til å fortsette å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...