Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Er vi de eneste som synes det blir for gale å invistere i ny og dyr flatskjerm, når den vi har funker kjempebra?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Vi har det. 50" . Men vi har så stor stue at vi måtte jo se tv'n =)
~~DoraDora~~ Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Vi har det ikke. Men jeg har lyst på en da, og kommer til å kjøpe en så snart vi har litt penger til overs for det.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg deler din oppfatning, men mannen i huset er ikke helt enig da.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Vi har ikke, og ikke ha vi stor stor tv heller. 28" er den vi har, og så lenge den fungerer fint eller vi ikke vinner store summer - så kommer vi til å ha den vi har ei stund til.
yasmina Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Vi har , men maatte ha ny TV da vi flyttet...
2 små orkaner Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Vi har fått, men kun fordi den gamle gikk i stykker. Vi hadde besluttet å vente med å kjøpe da den gamle fungerte. Synes det var frås å kjøpe når vi hadde.... 14 dage etter forsvant bildet på tv'en.
ana baroma Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Vi kjøpte flatskjerm, en billig 32 tommer - og hadde en fullt brukanes fra før. Men da vi flytta litt om i stua, så ble den en diiiiger kasse midt i stua, og det ble ikke så lekkert. Jeg er egentlig ikke såååå nøye på det, men slo til på et tilbud som kom:)
metaMORfose Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Vi har ikke det. Har snakket om det, men ingen planer om kjøp.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Vi har 2, men hadde det kun vært opptil meg hadde vi nok ikke hatt .Samboern snakker forøvrig om å kjøpe en til fordi den ene (fra 2006) er så gammel at den ikke takler de nye HD signalene, eller var DVI signalene, har rett og slett ikke peiling, det er ihvertfall lilla bilde på sjermen når man ser på canal digital eller var det viasat... Så mye følger jeg med;)
blond Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Verken skjermen på pc'n eller tv'n er flat.
Mille** Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Vi har, men kjøpte ikke det før den gamle takket for seg. Må føye til at mannen min jublet den dagen tven var svart, for da kunne han endelig få seg flatskjerm. ;o)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 Vi er enig med deg hi,så her er det ikke flatskjerm:)
konvall Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 Ja, 42". Men, det er fordi der vi bodde før hadde vi så liten stue at den gamle tok "halve "stua.. Hadde klart meg med den gamle, men har en som bare måtte ha ny.
bente69;) Skrevet 11. august 2008 #17 Skrevet 11. august 2008 Vi har en som er ett par år, kjøpte det når den gamle kassa konka. Men vi har en beskjeden 32".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå