Gå til innhold

Når vil dere ha nestemann:)?


connie79 er 2barnsmor:)

Anbefalte innlegg

Hehe. Jeg var jo så hysterisk, skulle ikke ha flere barn i allefall, MEN nå er Oliver Damian blitt litt over 2 mnd. Og kanskje.. bare kanskje han og elisa blir storesøsken med tid og stunder likevel. Elisa er 7 år og jeg syntes det er så stort hopp. Så jeg ønsker meg to tette...

 

OM vi bestemmer oss for to tette. Hva er deres erfaringer med hva som er den ideele aldersforskjellen??? Jeg ønsker at de skal få glede av hverandre.

 

MEN da skal jeg i allefall ikke bli satt på drypp! Da vil jeg prøve å vente slik som første gang. Da klarte jeg det uten bedøvelse... Om de vil sette meg på drypp kan de heller gi meg keisersnitt.

 

Hm... Ikke dårlig å orke å tenke på dette nå. :) Flere som tenker på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en på 3 år og Jr på 3 mnd nå og tenker litt på det egentlig. Men vi hadde bestemt at vi skal bare ha 2 barn, men vi får la tiden vise. Men det blir ikke noe før Jr er rundt 3-4 år i alle fall.

 

Syntes det var perfekt alder mellom de jeg har nå, kommer til å kose seg sammen når Jr blir litt eldre her np og kan krabbe eller gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har akkurat 2 år i mellom hos oss.syns det er en super forskjell egentlig. etterhvert så vil de ha de gøyere og gøyere sammen., interessere seg for de samme tingene osv..

 

skulle gjerne hatt en til mai 2010 men jeg orker ikke et svangerskap til med en 1 åring i hus.hehe.. og da attpåtil en 3 åring. jeg har hatt lette svangerskap og fødsler begge gangene men det er tungt. jobber i tillegg fullt i barnehage så får kjørt meg..hehe...

 

vi har sagt at vi får se om det blir en til. men jeg merker at jeg er ikke ferdig med å gå gravid. er ikke ferdig med å ha babyer i hus.hehe.. så blir nok forhåpentligvis en liten "attpåklatt".. tenker da om en 3-4 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så godt å høre at flere tenker på dette..

Fikk første mann i mai og vi bare koser oss- jeg har alltid sagt at jeg vil ha tre barn, men mannen min mener det holder med en.. håper på kompromiss med to, er ikke ferdig med å gå gravid eller med baby.. Selv om det er slitsomt er det veldig koselig, men kan ikke se for meg å skulle hatt en større i tillegg til han vi har, men det går vel..

Håper på nytt vidunder i 2012, noe før er helt uaktuelt.

 

det sies at det bør gå minst 1,5 år og max 5 år mellom to graviditerer...

søsken får glede av hvernadre uansett, er 7 år mellom meg og min søster og vi har mye glede av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker litt på dette jeg også.. Er jo helt tullete, har jo allerede 3 barn nå, hehe.. Mannen min blir bare blekere og blekere for hver gang jeg nevner det.. Hehe.. Dere skulle ha sett ham.. :)

Egentlig så kunne jeg tenkt meg en attpåklatt eller to om tja... 10 år kanskje.. ? Er jo da fremdeles ung, bare 35 år.

Men vi får se. Kan jo dukke opp flere "uhell" (huff, fælt å si uhell om noe såååå nydelig da), slik som denne. Var jo absolutt IKKE planlagt, men var hjertelig velkommen var han alikevell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja vi tenker på det allerede, men skal ikke ha de tettere enn 2 år mellom nei. Snakket litt med legen om dette også pga prevensjon. Han sa det var for tett å ha de med 1 1/2 år mellom, for kroppen må få komme seg litt til hektene først. Det må jeg si meg enig i. Jeg har 2 fra før med nesten 3 år mellom, men er glad for at det ikke er flere år mellom dem ja. De er 11 og 14 nå. Hvis jeg begyner med p-piller, så tar det minimum 1 år etter at jeg har sluttet med dem før jeg blir gravid. Da føler jeg at jeg er for gammel ja, så det ble satt inn en helt vanlig spiral uten stoffer som kommer i kroppen. Den blir nok tatt ut på mai-juni neste år, så da håper vi det klaffer med at det blir en liten en i 2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker også mye på nestemann, Oliver er snart 3 mnd. Jeg tenker at vi skal begynne å prøve i 2010 en gang. Mannen min er enig, han kunne ha startet prøvinga nå tror jeg, men det er ikke han som har hoveddelen av arbeide med gutten heller.... Jeg gleder meg til neste baby, men gruer meg enormt til å gå gravid. Så kjedelig, upraktisk og vondt! Og for ikke å snakke om hvor lenge.... Men må man så må man :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini er 3 mnd og er vår første,men vi har allerede snakket om en til vi.. Vet det er tidlig, men prøver ikke aktivt, men bruker ingenting heller, så tar det som det kommer. Har passert 30 og vil ikke vente for lenge, man blir jo mindre fruktbar med åra, pluss jm satte "skrekken" i meg med å si at det er vanlig med en SA eller to mellom første og andremann..

 

Har vært velsigna med et greit svangerskap og en snill og rolig liten baby, er klar over at det ikke trenger bli like greit neste gang, og at det er mye arbeid med to tette, men føler meg fysisk og psykisk klar for det, så om jeg skulle bli gravid igjen nå blir jeg glad, selv om det sikkert er best å vente noen måneder til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...