Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Lille rosa er invitert i barnebursdag denne uken. Til en liten kavaler som er halvannet år eldre enn henne, men som behandler henne som en prinsesse og er svært så gentleman;-) Spurte mamman hva han ønsket seg og det var kun en ting; nemlig dama til Kruse;-)) Han har dilla på Elias og har mange av båtene, noe lille rosa har fått med seg, og hun har også fått en Eliasbåt....endelig. Når lille kavaler så det så lurte han fælt på hvorfor ikke lille rosa hadde dama til Kruse, som er rosa om jeg ikke tar helt feil:-) Så etterpå skal lille frøken rosa og pappan ut og handle bursdagsgave til kjæresten:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 He he he også jeg som trodde at den rosa båten var prinsessebåten.... men har ikke fått med meg at Kruse er kjæresten altså)) Men her er det Kjapp og Elias, Tråle og Sjarke som gjelder..... Hyggelig med liten kjæreste og ikke minst kjærestebursdagsgave:o))
Karomamma Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Så nusselig!! Her er det som kjent mye kjærestesnakk for tiden, så velkommen i klubben, he he... Har hørt rykter om at det er en "ekte" Eliasbåt på Oscarsborg. Skulle jo ha vært der en tur, da
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Ja og for oss som nesten kan kaste stein ned dit.... er det vel litt flaut å innrømme at der har vi ikke vært..... og Elias har vi ikke sett.....
Karomamma Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Oi da, skal passe på å nevne det for guttene dine når jeg treffer dem Visstnok skikkelig gøy, man får være med og kjøre på vannet og gode greier!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Hmmm..........men da blir det vel snart utflukt med store og små og menner og greier da;-D Men ikke til lørdannnn..............vente til søndag kanskje;-) Sier hun som ligger som et slakt............hahahahaha.............jaja............
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Ja det hadde vært gøy. Må ha lagveisfarere på besøk for å få kommet seg ut på borgen..... Du snakker.....blir det ikke litt som skomakerens barn det da... Vi bor rett og slett for nærme...tror jeg:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2008 Typisk skomaker`n ja:-) Aldri sett så mange barføtte barn som ungene hans!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå