Gå til innhold

Middag idag jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ha spagetti ala capri :P jeg sliter med svangerskapskvalm og orker ingen ting og sambo skal jobbe, så snuppa fikk velge selv og da ble det det :P

Skrevet

Sphagetti med kjøttsaus og ferskt brød her:)

Skrevet

Enten gryterett med baguetter eller kylling, salat og ris.

;o)

Skrevet

Elias fiskefigurer, poteter og raspa gulrøtter.

Vannmelon til dessert

Skrevet

stekte heimalaga fiskekaker, poteter og grønnsaker

Skrevet

hadde tenkt spagetti her å gitt:)lurer på om jeg skal lage før eller etter jeg henter sjefen..hmm..

Skrevet

middag hos svigers:) og kaffebesøk hos snuppas oldeforeldre:)

Skrevet

pytt i panne. rydda litt i frysa, hadde en halv pose ferdig og så hadde jeg noen hamburgere og kjøttpølser, må bare ha litt mer poteter.

Skrevet

Hjemmelaget lapskaus med flatbrød til :-) Gleder meg, lukta sprer seg ut i heimen her nå!

Skrevet

Lillegutt har spist torsk.

Til barnetv får vi besøk av to av tantebarna mine som skal overnatte. Tror jeg lager kombinert middag/kvelds. Litt varm mat + brød og pålegg. :o)

Skrevet

Her blir det fiskebolla i en fantastisk hjemmelage hvitsaus, med gulrøtter og bacon til:) Har vært på ferie i Tyrkia, å må si at eg har savna fiskebolla i karrisaus!!! hehe:) Glede!!!!

Skrevet

Seifilet med brokkoli og dillstuede poteter.

Skrevet

her ble det blomkålsuppe med ekstra blomkål og sprøstekt bacon over + hjembakte grove rundstykker

Skrevet

Her blir det kapteinens torskepanetter med poteter og gulrøtter. Får vel lage litt middag snart:)

Skrevet

Tomatsuppe med egg, makaroni og stekt pølse også har jeg bakt brød idag så det skal vi ha til!!! nam...

Skrevet

Vi har spist pitabrød fylt med en god salat med svinestrimler =)

Skrevet

Her blir det kyllingfilé med fransk saus og ris :)

I tilllegg gresk salat og hvitløksbaguetter! Yaaam.

Skrevet

her blir det hjemmefiska torsk i ovnen med masse grønsaker(gullerot, brokkoli, løk, paprika) under, med rømme og smør som smelter inn og gir smak ! namnam med stekte poteter til med fersk persille og hvitløkspepper:D gleder meg helt vilt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...