håpogtro Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Sist jeg ble gravid hadde jeg en festeblødning på dag 7 etter el. Ikke mye, bare såvidt litt rosa på papiret. Tror det er 7 dager i dag siden jeg hadde el sist. Titter og titter etter litt rosa på papiret men har ikke kommet noe enda iallefall. Er det mange som IKKE har hatt festeblødning og som har blitt gravide
Minesmå:)+en til! Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Første graviditet fikk jeg festeblødning Andre graviditet fikk jeg ikke... så hvis du ikke har en lite blødning trenger ikke det bety at du ikke er gravid:)
blirjegsnartmamma Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 mener å ha lest at det er en liten andel som faktisk får det, at det er mer vanlig å IKKE ha det..
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg hadde ikke festebløding når jeg ble gravid første gang. Nå prøver vi igjen. Mistet 29.juli, da blødde jeg i ca en uke, har hatt et par ganger jeg var vært på do siste dagene det har vært så vidt litt rosa på papiret, men det er nok bare fordi kroppen min er kommet litt i ubalanse, og trenger litt tid på å rette seg opp:)
påtjukken Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 eg hadde ikkje festeblødning da eg var gravid.. så er vel ikkje nødt å ha det...
Mamma-til-3-jenter Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Jeg hadde ikke festeblødning. Tror det er vanligst å IKKE ha festeblødning.....
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Ingen festeblødning og ingen andre symptomer... er nå i 5.uke ;o)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 jeg har aldri hatt festeblødning, og dette er mitt tredje sv. så ja det er fult mulig.
MB85 Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Hei. Har aldri hadd festeblødning jeg. Ikke første gangen jeg ble gravid, og ikke andre gangen. Er nå begynt på uke 5 i mitt andre svangerskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå