Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal føde på Ahus i september, og lurer på om det er noen som har født der tidligere. Hvor lenge er man der? (er andregangsfødende). Er det koselig folk som arbeider der? Fellesrom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke født der selv, men kjenner mange som har, samt at jeg jobber i etg under. Hvor mange dager man er der vet jeg ikke, de jeg kjenner har reist hjem tidlig pga fellesrom og stappfullt. Ahus driver og flytter, skal inn i nytt sykehus 1.okt. Har hørt at personalet på føden er fantastiske. Litt slitt og gammelt og ikke har de lystgass, men personalet teller mer enn omgivelsene vil jeg tro. :) Barsel har to og firemannsstuer hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

Fødte på gamle ahus sist og skal føde på nye nå :)

Jeg lå i to døgn sist, da orket jeg ikke mer av sykehuset og dro hjem.

Men det er nok vanlig å ligge til 3 eller 4 dagen slik at man får tatt følling før man drar hjem.

Grunnen til at jeg dro var fordi det var babyboom den natten jeg fødte og jeg ble liggende som nr 6 på firemannsrom :-S

Fødselen var fantastisk og jeg hadde den beste jm noensinne :) håper hun jobber der fortsatt hehe.. Og jeg synes faktisk ikke at det er så stygt og slitt som folk skal ha det til jeg da :)

Det er dagligstue hvor man kan ta imot besøk på barsel i 10 etg men tror ikke det var det i 12 etg for de som lå der kom hele tiden ned til oss..

Skrevet

Jeg lå tre netter forrige gang. Har bare gode erfaringer derifra, både på barsel og føden. Hadde en veldig tøff fødsel, og fikk enerom de to første nettene:) Det er vel ikke akkurat vanlig kost der, så jeg regner med å dele med noen denne gangen!

Håper på at ting går litt greiere denne gangen slik at jeg kan reise hjem litt tidligere, godt å komme hjem også.

Eneste som er kjipt der er de fellesdusjene...skal kjøpe meg dusj- slippers i morgen, krise å glemme det altså!! Men kan vel ikke se for meg at fellesdusjer på en fødeavdeling er spesielt delikat uansett hvilket sykehus man er på..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...