Gå til innhold

Oh my God!!! Æ E GRAVID


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sku æ plutseli rett inn her!!!

Har fått vite av legene at æ ikke har eggløsning, så vi kunne ikke bli gravid.. Har hatt masse småblødninger de siste 2 månedene og i dag skulle jeg få kryo-behandling (de fryser ned livmortappen). Da æ va der spurte legen om æ hadde tatt test siden æ ikke har hatt mensen siden 1.juni. Det hadde æ selvfølgeli ikke gjort siden alle legan æ har vært hos har sagt at æ ikke kan bli gravid uten hjelp.... D viste sæ da at æ e 12 +4 !!!!! Helt utroli!!! Hvis legen ikke hadde tenkt på å ta den testen hadde babyen nok blitt skada og kunne ha dødd hvis æ hadde fått den behandlinga...!!! Takk gud for at ho tenkte lenger enn nesa rakk!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!:o)

Kjekt å høre noen positive historier.

 

Ha en nydelig dag!:)

Skrevet

Gratulerer masse :) like lagt på vei som meg du :)

Skrevet

Gratulerer så myyyye :-)Veldig kjekt:-)

Skrevet

Tusen takk ska dok ha!!!

Æ sitt bare å jobb å trippe no, glæde mæ masse t å komme hjem å vise den blivende to-barns pappaen bilda av babyen som vi ikke viste va der:))))

Skrevet

ÅÅÅHH!! gratulere så masse!! Æ ble helt rørt æ! snufs...

Skrevet

Gratulerer så masse! Så moro å høre slike historier! Lykke til

Skrevet

oi så morro!! Utrolig koselig historie!! gratulerer såå mye!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...