Bevind *har født*:) Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Da sku æ plutseli rett inn her!!! Har fått vite av legene at æ ikke har eggløsning, så vi kunne ikke bli gravid.. Har hatt masse småblødninger de siste 2 månedene og i dag skulle jeg få kryo-behandling (de fryser ned livmortappen). Da æ va der spurte legen om æ hadde tatt test siden æ ikke har hatt mensen siden 1.juni. Det hadde æ selvfølgeli ikke gjort siden alle legan æ har vært hos har sagt at æ ikke kan bli gravid uten hjelp.... D viste sæ da at æ e 12 +4 !!!!! Helt utroli!!! Hvis legen ikke hadde tenkt på å ta den testen hadde babyen nok blitt skada og kunne ha dødd hvis æ hadde fått den behandlinga...!!! Takk gud for at ho tenkte lenger enn nesa rakk!!!!!!!
MiriMama Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer så masse!) Kjekt å høre noen positive historier. Ha en nydelig dag!
mini nr to på vei Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer masse like lagt på vei som meg du
StjerneBella Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer så myyyye :-)Veldig kjekt:-)
Bevind *har født*:) Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Tusen takk ska dok ha!!! Æ sitt bare å jobb å trippe no, glæde mæ masse t å komme hjem å vise den blivende to-barns pappaen bilda av babyen som vi ikke viste va der:))))
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 ÅÅÅHH!! gratulere så masse!! Æ ble helt rørt æ! snufs...
lykkelig78 Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer så masse! Så moro å høre slike historier! Lykke til
Gjest Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 oi så morro!! Utrolig koselig historie!! gratulerer såå mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå