Gå til innhold

Blir ikke kvitt hodepinen min ( hatt den i 3uker)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå holder jeg på å bli gal. I to dager har jeg prøvd pinex bare for å se om det funker, men blir ikke bedre. Har såå vondt i hodet. Får ikke sove noe særlig heller. Virker som om kroppen er innstilt på å sove fra 04 hver morgen. ikke skjønner jeg hvorfor. Har prøvd alt! Stakkars tulla mi, lurer på hvorfor jeg ligger i senga hele tiden. Er visst ikke noe særlig morsom for tiden. Blæææææ...

Skal til JM i morgen, så da får jeg nevne hodepinen som aldri tar slutt. Er det noen fler som har dert slik?? dårlig søvn, hodepine osv..Men ingenting galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sliti med hodepine når jeg har gått gravid med jenter...

Er noe hormon greier... Ingenting som funker.

Men det er heldigvis ikke hele tiden da.

Jeg tok akupuktur da det begynte i begynnelsen av svangerskapet og da holdt det seg borte frem til jeg var 6 mnd gravid. Så har det vært mer eller mindre siden...

Her hjelper det bare å sove... Men ikke greit når en ikke får sove heller...

Hvor lenge har du igjen?

Skrevet

Har termin 18 aug ;)

I følge ultralyden venter jeg en gutt da ;)

Når det var mye lavtrykk og torden for en uke tilbake, kunne jeg jo skjønne hodepinen, men ikke nå...

Blir gal over å ikke få sove. Kan ikke huske jeg hadde det slik sist, men mannen min vet jeg var rastløs den siste tiden da også.

Vi kan vel få hodepine av for "rar" eller "ujevn" søvn..kan vi ikke ? Jeg håper det er grunnen.

Skrevet

..eller kanskje du har litt høyt blodtrykk eller lav blodprosent...?? hodepine kan man vel få av mange grunner, og sikkert av ujevn søvn som du sier. Men du har ikke lenge igjen da ;) lykke til!

Skrevet

Vet at blodprosenten min er bra. 13.9

Men blodtrykket hadde blitt høyere sist jeg var til legen. Vi får se hvordan det går til JM i morgen. Får snakke med henne om det. Men håper jo at søvnen er hovedgrunnen.

Takk for tilbakemeld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...