Gå til innhold

lammeskinn/soveskinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken type skal dere ha?

jeg lurer på nøstebarna men er fortsatt usikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å kjøpe det korthårete grå skinnet de har på IKEA. Vet om et par som har brukt det, og som synes det var helt ypperlig. Ellers blir det skinn fra Barnas Hus til ca samme pris.

Skrevet

Jeg har kun erfaring med soveskinn fra nøstebarn, og er veldig fornøyd. Våre to første har fått hvert sitt, og det skal også sistemann få som kommer i februar. Jeg har valgt nøstebarn fordi jeg ønsker kvalitet. Skinnet trengs skjelden å vaskes, fordi det er ubehandlet og "renser seg selv" har det aldri blitt vond lukt av f.eks urin. Avføring og gulp må selvfølgelig vaskes vekk med en klut, eller evt i maskin. Skinnet har aldri røytet, og det er kortklippet så babyen blir liksom ikke "borte" nede i ulla.

Soveskinnet har vært helt uunnværlig synes jeg, det har vært brukt som liggeunderlag hele tiden de første månedene, både i seng, vogn, lekegrind, på golvet osv- og toåringen bruker sitt i senga enda.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hurra for Nøstebarn sitt skinn - treåringen bruker fortsatt sitt og babyen får eget.

Skrevet

Det blir Nøstebarn her i huset også. Kjøpte det til forrige mann og han bruker sitt ennå i senga(2år).

Vi har et ikea-skinn også og det kan ikke sammenlignes med nøstebarn sitt. Ikea-skinnet blir bare brukt som "sitteskinn" i vogn, gjør ikke noe om det blir fullt av skitt fra sko og klær. Brukte det ikke da han var baby.

• 2 uker senere...
Skrevet

Her blir det lammeskinn fra Nøstebarn. Kvaliteten kan ikke sammenlignes i forhold til billigskinnene.

• 1 måned senere...
Skrevet

nå har jeg kjøpt fra nøstebarna til sengen og bra barnas hus til å ha i vogna.. satser på at det blir bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...