Gå til innhold

Dere med barn i bhg og små barn hjemme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er barna i bhg om dagen??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

vel, nå går de der begge to.. men før sommeren var jenta i bhg som regel fra 10-15.. Da får ho med seg lunsj, og tre-mat. Den trematen er VELDIG viktig og delta i skjønner du ;)

Skrevet

Ja var no sånt jeg tenkte på å ... Hadde innkjøring forrige uke med snuppa her og venter nr 2 om en måneds tid...

For begynner hun 10 så får hun med seg lunsj 11, og fruktstunden klokka 14.. hehe...

Skrevet

Har ingen barn hjemme men ei i barnehage. Jeg begynner på skole om 1 uke så hun begynte i barnehagen litt før sånn at hun ble vant med å gå der for hun hadde 6 ukers ferie.

Så jeg leverer henne 09.30 og henter henne kl 15. De spiser ca kl 14 å får hun ikke med seg leken etter maten blir det bråk.

Skrevet

jeg er hjemme i pemisjon. storesøsteren blir levert til kl 9. da spiser de frokost der.. såhenter jeg henne i 14-14.30 tiden... er på vei ut døren nå for å hente henne..;) måtte bare ordne noe greier først..;)

Skrevet

Hehe ok.. jenta mi er 16 måneder så hun har ikke noe eget ønske om hvor lenge hun har lyst til å være der...

Skrevet

hehehehe jeg klarte aldri¨å være det før 10....... hentet henne litt ettersom, men før 16.00 som regel.

Skrevet

He he, nei han er jo 3,5 år nå...

Begge mine er morgenfugler, så det er greit for oss å være der litt tidlig, og så heller hente tidlig for å få god tid på ettermiddagen.

Skrevet

hehe ok.. tenkte sånn ved 10 tida jeg å....

Fått spennene forresten kjempefine.. mangler bare å teste de ut:)

Skrevet

Vi leverer 0830 til frokost, og henter ca 1530. 60 % da

Skrevet

:) Skjønner ikke at de har brukt så lang tid.... har du vært inne på giddygiddy siten? Synes den brune ugla var superfin:)

Ja vi kom liksom aldri ut døra her i huset. Og hvem orker å stresse bare for at ungen skal rekke bhg hehehehe

Skrevet

Ok vi har 100 % vi, men kommer ikke til å bruke hele plassen når jeg er hjemme iperm...

Har ikke vært på Giddy Giddy siden nei...

Skrevet

marihøna, ugla,pingvinen osv.. så mange fiiiiiiiiine.. skulle ønske jeg hadde nok kreativitet til å finne på noe sånt.. de er så så fine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...