Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Starta på nki i våres, når pappaen hadde permisjon.. da tok jeg 2 1/2 fag, og idag igjen sku jeg starte opp (Minsten har begynt i bhg). Jeg er ferdig med 2 oppgaver til, bare 1 igjen!!!! Bare 1 hel oppgave igjen, så er jeg ferdig for nå!! Om alt går etter planen, så er mor ferdig med utdanninga si til sommeren!
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Så flink du er... Skulle ha gjort det samme men klarer aldri å bestemme meg for hva jeg skal ta...
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Takktakk Nei, det klarte ikke jeg heller... så jeg kasta meg uti det. Mulig jeg ombestemmer meg etter jeg er ferdig til sommeren. Hvem veit Kjekt og ha da
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg syns du er "skamgod" som vi sier her jeg bor ) Begynte så ivrig på nkikurs da jeg hadde hyperemesis sist, men fikk aldri fullført - ikke riktig studiemetode for meg tror jeg ;o) Flinkepalmen!
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Hehe ja er godt å ha.. Har "bare" Almenn, økonomisk og adinistrativ utdanning jeg.. Skulle gjerne ha hatt litt mer.. Kan jeg spørre hva du har tatt??
Tøysetipp Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 2 oppgaver på en dag? Joggu skal de fattige få wienerbrød.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Lilly- jeg har gått den andre veien, med hardt arbeid (og for de som trodde jeg var frekk nå, det var en fleip) Tar helseservicearbeider nå, med sikte på helsesekretær... Tøysetipp: Nja, jeg hadde en halvferdig liggende, men tok den siste også Kjapp serru
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Takkre og bukker Dumt du ikke fikk tatt det da, men klart, det ligger ikke for alle. Det er vanskelig, men alikevel så går det greit
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 haha ok skjønner.. må vel inn å kikke litt igjen.. Får litt tid ett års tid nå når babyen har kommi og vesla er litt i bhg...
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Haha, ja det trodde jeg også.... Men det gikk ikke. Jobba intensivt de 2.mnd pappaen var hjemme i perm, og thats it. Jeg må vite at INGENTING forstyrrer når jeg skal gjøre slike oppgaver! Hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Takker jeg er faktisk RIMELIG stolt av meg selv, og det med god grunn! Jeg har nemlig alltid sugd i fag på skolen, sto såvidt vgs, med kun 3'ere og noen 2'ere. Nå får jeg BARE 5'ere og 6'ere, og det er så motiverende!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå