Gå til innhold

Fy flate, jeg er god!!!! *skryte skryte*

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Starta på nki i våres, når pappaen hadde permisjon.. da tok jeg 2 1/2 fag, og idag igjen sku jeg starte opp (Minsten har begynt i bhg). Jeg er ferdig med 2 oppgaver til, bare 1 igjen!!!! Bare 1 hel oppgave igjen, så er jeg ferdig for nå!! :) Om alt går etter planen, så er mor ferdig med utdanninga si til sommeren! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er...

Skulle ha gjort det samme men klarer aldri å bestemme meg for hva jeg skal ta...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takktakk :)

Nei, det klarte ikke jeg heller... så jeg kasta meg uti det. Mulig jeg ombestemmer meg etter jeg er ferdig til sommeren. Hvem veit ;) Kjekt og ha da ;)

Skrevet

Jeg syns du er "skamgod" som vi sier her jeg bor :o) Begynte så ivrig på nkikurs da jeg hadde hyperemesis sist, men fikk aldri fullført - ikke riktig studiemetode for meg tror jeg ;o)

Flinkepalmen!

Skrevet

Hehe ja er godt å ha.. Har "bare" Almenn, økonomisk og adinistrativ utdanning jeg.. Skulle gjerne ha hatt litt mer..

Kan jeg spørre hva du har tatt??

Skrevet

2 oppgaver på en dag? Joggu skal de fattige få wienerbrød.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Lilly- jeg har gått den andre veien, med hardt arbeid ;) (og for de som trodde jeg var frekk nå, det var en fleip)

Tar helseservicearbeider nå, med sikte på helsesekretær...

Tøysetipp: Nja, jeg hadde en halvferdig liggende, men tok den siste også ;) Kjapp serru ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takkre og bukker :)

Dumt du ikke fikk tatt det da, men klart, det ligger ikke for alle. Det er vanskelig, men alikevel så går det greit :)

Skrevet

haha ok skjønner.. må vel inn å kikke litt igjen.. Får litt tid ett års tid nå når babyen har kommi og vesla er litt i bhg...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha, ja det trodde jeg også.... ;) Men det gikk ikke. Jobba intensivt de 2.mnd pappaen var hjemme i perm, og thats it. Jeg må vite at INGENTING forstyrrer når jeg skal gjøre slike oppgaver! Hehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takker :) jeg er faktisk RIMELIG stolt av meg selv, og det med god grunn! Jeg har nemlig alltid sugd i fag på skolen, sto såvidt vgs, med kun 3'ere og noen 2'ere. Nå får jeg BARE 5'ere og 6'ere, og det er så motiverende!! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...