Gå til innhold

ååååå jeg har lyst å få ut babyen min =)


snæparguri

Anbefalte innlegg

er vel ikke den eneste som har d her =) hehe. har jo tross alt 14 dager igjen til termin jeg da. er bare atakkurat nå kjente jeg en fot. kunne holde den "fast", kjenne hælen og fotbladet til mitt lille nurk. har så lyst at den skal komme ut så vi kan bli kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er superutålmodig. Har menstermin 17/8 og UL-termin 26/8. Håper jeg slipper å gå så lenge som med forrige. Da måtte jeg gå 12 helvetesdager over UL-termin før jeg ble lagt inn for igangsetting. Jeg liker å gå gravid, men jeg vil se den lille babyen i magen og holde og kose den! Håper jeg slipper å være på sykehuset når jenta vår fyller 2 år også den 1.sep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste nei :)

Jeg er skikkelig utålmodig nå.... Har sååå lyst å møte babyen min!!!

Har 9 dager igjen til termin i dag, og har bare noen kynnere i ny og ne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og gikk mange dager på overtid sist.hadde menstermin 15 des. fikk ul termin 2 jan. ble sotte igang den 10 jan og hun kom 11. så ingen vet hvor lang tid jeg gikk over tiden.men d som er sikkert er at jeg var JÆVLA DRITT LEI. så denne gangen var d bare 2 dager mellom mens termin og ul. heldigvis. jeg og synes d er kjekt å være gravid,men når en vet at ungen kommer ut snart har en lyst å få den ut. magen har sunket godt ned så d er tungt å bære. kynnere i et sett og må opp å pisse 4 ganger om natten og d tar ca 30 min å sovne igjen etter hver gang + at en vokner hver gang en snur seg. da er d ikke morsomt lenger. alle baby tingene er i hus. mangler bare 1 ting =) babyen min =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utålmodig her og ;). Er faktisk ganske lei av den store magen. Begynner å føle meg ganske hemmet...men men. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Jeg skal ha keisersnitt neste torsdag, altså 21 august. Litt godt å vite dato, men dagene går EKSTREMT tregt. Men men. Ja de nettene de nettene. Må le av og til jeg. Det er ikke bare bare å snu seg. Skulle hatt det på video tenker jeg av og til. Det kan umulig se bra ut. Jeg vralter rundt i sengen for å skifte stilling. Først vondt i den ene hofta, så den andre, så strammer det seg i magen. Hvor finnes den beste natte stillingen? he he he.

 

Alle ting er på plass her og. Så nå venter vi bare på vår første baby. Skrekkslagen fryd er vel et ganske beskrivende ord.

 

Ja ja...lykke til alle sammen. Dette blir ufattelig spennende :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Super-utålmodig her !!! Er så lei av å ikke kunne funksjonere ordentlig, være redd for å ikke kjenne nok liv, store magen, være inne dag ut og dag inn og vente, se på TV, toalettbesøkene om nettene, you name it! Kjedeligste sommeren jeg har opplevd... Tiden har gått kjempesaaaakte...

Er nok ikke frivillig gravid next time! Visste ikke at et svangerskap på slutten kunne gå meg så på nervene!

 

Termin imorgen! Nå må det skje noe!

 

Lykke til alle ventende mødre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...