En snupp - og en knert i magen Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Nå har lille snupp på 5 uker begynt å få litt rytme på døgnet - trodde jeg... Hun sovner en gang før halv tolv på kvelden, får litt mat rundt to, sovner igjen (riktignok på brystet mitt, men likevel) og våkner rundt 5 en gang for litt mat. Er da våken en time eller to før hun sover et par timer, så er det mat igjen rundt 8-9, så litt påfyll rundt 11, så mat ca. nå. Trodde jeg... Men nå har hun plutselig blitt stuptrøtt fra 10 til godt etter 13 ser det ut til, småsutter på puppen og spiser jo, men sovner og spiser og sovner og spiser. Ikke sover hun lenge av gangen heller, 10-15 min i strekk kanskje, så pupp eller finger et par minutter, så sover 10-15 min igjen... Jeg vil så gjerne ut på tur, men da våkner hun vel skrubbsulten når jeg er halvveis da, eller? Enten det, eller så begynner det å styrtregne i det vi går ut døra... Disse små altså, når du tror de har falt inn i en rutine så forandrer de bare alt - hehe
1baby,og 1 spire Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Er en del slik i førsten. Mi er nå 4,5 måned og enda trur jeg vi har fått rutine på noe og dagen etter er det noe nytt igjen. Men ble helt klart mye bedre her etter hun ble 3 måneder. Så det går seg til
En snupp - og en knert i magen Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Vi har hørt rykter fra flere steder om at mye faller på plass rundt 3 mnd., og ser på et vis frem til det. Håper det stemmer... Men det er jo utrolig kos å sitte her i sofaen med en liten sovende og gryntende bylt ved siden av seg også da Ikke like gøy når samme lille er lyyys våken kl. 05, men siden hun smiler og sjarmerer til den store gullmedalje akkurat da, så går det bra det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå