Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 har aldri vært d før, har et flott liv med nydelige barn og grei mann. men har bare hatt en mann i mitt liv, og det er barnas far, min samboer... jeg ønsker ikke noe nytt forhold, bare en enkelt natt med en annen mann... vet jeg er egoistisk, men klarer ikke slutte å drømme og fantasere om neste gang jeg skal treffe han..da kommer jeg til å bli med han hjem..
Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 E G O ) Du kan ende opp med å ødelegge for hele familien, barna dine! For å sprike litt med bena? Sjarmerende... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 STOPP!!!! Jeg og bare MÅTTE ha den natta med han andre. For det første var det dårlig sex, for det andre har det ødelagt ALT. Jeg dro fra mannen min pga. dårlig samvittighet. Og nå klarer jeg ikke stole på den nye mannen min, for jeg vet hvor fort gjordt det er å gjøre det. Håper det er ett provoserer innlegg.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 HI her. jeg tror nok at jeg kommer til å gjennomføre det når anledningen byr seg. som sagt ønsker jeg ikke mer enn den ene natta. har aldri opplevd annet en mannen min. vet at gresset ikke er grønnere på den andre siden av gjerdet, men klarer ikke tanken på å leve livet uten å vite/kjenne/føle/oppleve mer enn det jeg gjør nå...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Syns du det er greit hvis han gjør det samme?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 HI her: har tenkt på det... og vet du, jeg tror faktisk det! vi har aldri - hverken han eller jeg hatt noen andre. og jeg vet faktisk ikke om det er så sunt...ihvertfall føler jeg at jeg har mistet mye ved bare å ha vært sammen med en person. men mulig jeg egentlig bare er kjempedum.. men det er vanskelig!!!! selvfølgelig er jeg redd for at han eventuelt kommer til å få følelser for en annen,...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Om du har maks uflaks, så prøver du en annen en og har en dritdårlig opplevelse du gjerne skulle vært foruten. Og mannen din møter den dama som danker deg helt ut. Da er det for sent å angre og du må stå oppreist overfor barna dine og bare smile pent, for du ba om dette selv. Ærlig talt, finn på noe galskap sammen med mannen din. Kjøp dere noe spennende utstyr eller meld dere på swingerkveld, men ikke uten at dere begge er innstilit på det. Det lukter KATASTROFE lang vei......
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 SNAKK med han om det ivaffal.. Lag en engangs-avtale eller no, høres innmari Hollywood ut, men kanskje det funker, hva veit jeg.. Så kan han gjøre det samme? Det er i det minste rettferdig, liksom.. Men du, seriøst, er sex SÅ viktig? Er ikke helt enig i prioriteringene dine må jeg si.. :-/
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 HI her: tror ikke det kommer til å funke å inngå noen "avtale". vet ikke om jeg tør fremme forslaget engang. men det er ikke sex`en som er viktigst..føler vel at jeg vil bli sett for MEG, ikke bare mamma, kone og husmor...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Det er jo det som er deg. Tror ikke du har så mye mer å gjøre i det forholdet til mannen din.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Ser at du vil bli sett som DEG. Hvorfor har du ikke vist deg som DEG overfor mannen din? Vi jenter klager og syter over det meste, men når det kommer til bunn og grunn så sitter vi jo med ansvaret overfor oss selv. Den dagen det kommer barn til derimot, så har vi ikke bare oss selv å ta hensyn til lenger. Gå ut og kjøp deg noe rålekkert og sexy undertøy. Kjøp deg et par artige dildoer og lag ditt eget show, som du fremfører for mannen din - om du tør da;-D Og ja, jeg har gjort det og jeg har skilt meg, men jeg prøvde ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 Oi, oi, oi, HI. Du leker med ilden... Hva om du liker det og vil ha mer? Da er det ikke noe som er ute av systemet ditt lenger, da har du introdusert rusk i systemet! Hva med å prøve å piffe opp sexlivet på hjemmefronten i stedet. Utrolig mye morsomt dere kan finne på. Og hvis du lukker øynene i akten og fantaserer om en annen mann - så kan ingen arrestere deg på det. Eller kanskje til og med foreslå en trekant, hvis du ikke får nok variasjon. Det høres ut som du oppriktig glad i samboeren din. Ikke gå bak ryggen på ham.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Jeg forstår deg kjempegodt. har akkurat gjort det ,med den "ene natta". Funka fint, ingen dårlig samvittighet og lever livet som vanlig uten dette behovet. Det var som å få en vannbøtte kastet over en ild. >deilig etterpå. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 Bare vent, når det har gått litt tid, vil du nok gjøre det igjen. Nå når barrieren først er brutt, blir terskelen lavere og lavere for hver gang. Mye enklere gang nummer 2, 3, 4..... Jeg tenker på, og fantaserer om å ha sex med en annen jeg også, men jeg vet at det hadde ødelagt forholdet (om ikke med en gang, så over tid), og det er jeg ikke villig til å risikere!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #17 Skrevet 11. august 2008 Pga det du sier, HI, har jeg alltid ment at det kan være en fordel å ha "kysset noen frosker" før man etablerer seg med samboer og barn. Da har man såpass med erfaring at man vet at one night stands ikke er noe særlig, og at sex er uten tvil best med den man elsker over alt!!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #18 Skrevet 11. august 2008 Kjempegod ide HI. Og så kan du jo tipse mannen din om det samme. (Men du risikerer jo at det du opplever blir litt "var det alt?", mens mannen din får smaken på "det søte liv"....)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #19 Skrevet 11. august 2008 Kanskje dere begge går rundt og fantaserer? Antageligvis. En nær venn av exen min, var i samme situasjon som deg. Han ble sammen med sin kjære, da han var 16, de fikk etterhvert to barn sammen, og heldigvis skjønte han, før det var for sent, at han hadde en flott familie å ta vare på. Det er det absolutt ikke alle forunt å ha!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #20 Skrevet 12. august 2008 Tenkte det samme som du, måtte bare ha den mannen, bare en natt, en... Som sagt, så gjort. Nå har jeg blitt avhengig av en annen mann, og jeg kommer meg ikke ut av det heller, det er alt for deilig til å legges på is. Så tenk deg godt om,før du gir deg selv en erfaring du ikke vil miste.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #21 Skrevet 12. august 2008 Min situasjon var ganske lik din, bortsett fra at jeg ikke hadde barn da jeg var utro. Det var veldig bra (ble nok ganske forelsket), og jeg angrer ennå - 6 år etter forholdet vårt tok slutt - på at jeg ikke valgte han (altså han jeg var utro med) i steden for. Vet ikke om jeg hadde vært lykkeligere da, men tanken ligger der hele tiden dessverre.... Uansett kan jeg skjønne tanken din, og jeg har aldri angret for at jeg var utro selv om det har skapt et kaos i følelseslivet mitt.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #22 Skrevet 12. august 2008 HI her: Takk for mange svar, jeg tror fremdeles jeg kommer til å ha ei natt med en annen, men alle disse innleggene har gjort at jeg har tenkt og vurdert mye hva jeg skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #23 Skrevet 13. august 2008 Hva blir det neste? Etter utroskapen higer du etter noe mer. Noe nytt. Og noe annerledes. Hva da?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #24 Skrevet 13. august 2008 Noen folk er så utrolig talentløse at det er ikke mulig å tro at det er sant! du kunne ikke tenke deg å jobbe litt med deg selv i steden- å finne ut av hvem du er og hva du mangler. glad du ikke er min kone. -ektefelle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå