NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Er helt blank idag kommer ikke på noe...kanskje joikakaker..hmm, hva skal dere andre lage?
linda1983 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Har gravd i skapene på kjøkkenet og funnet ut at det blir pannekaker og betasuppe i dag, hvis mannen ikke skal jobbe overtid.. Merker sulten begynner å melde seg allerede..
Lillepusen-78 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Her blir det fiskeboller, poteter, brokkoli og gulrøtter :-)
loffmusa Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 vi skal ha laksestykker, gulrøtter og pote:)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Her blir det indisk chicken tandoori
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Her blir det middag på cafe!
sekke Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 har hatt fri i dag så det blir hjemmelaget fiskegrateng med poteter,gulrøtter og smelta smør. helt nydelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå