Gå til innhold

x-er i bryllupstaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om at forlovere nevner x-ene til den de holder tale til?jeg synes egentlig dette er en uting,da det er brudeparets store dag,og man trenger vel ikke rippe opp i fortiden på den dagen.er jeg urimelig da,eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe sans for nevning av ekser, nei! Såfremt det ikke går på at den man til slutt sitter ved bryllupsbordet til er så mye bedre, hehe - neida. Men jeg har alltid syns det er litt merkelig at noen absolutt skal ta det med...

Skrevet

Det synes jeg er ganske ufint, upassende og pinlig. Det er vel regel nummer en for bryllupstaler å holde ekser langt unna!

Var i et bryllup hvor forloveren snakket om en eks i talen sin, og det ble pinlig taushet og stemning i selskapet.

Skrevet

var i et bryllup nylig, hvor begge forloverne nevnte spesifikke episoder med flere x-er.jeg syntes det var virkelig ufint,og hadde blitt sur om jeg var brura.

Skrevet

Skjer det i mitt bryllup hadde jeg vært sint for alltid, og virkelig hatt problemer med å takle forloveden på en stund.

Men jeg hadde nok også konfrontert han (forloveren) med dette hvis jeg på forhånd fattet mistanke om at det kunne dukke opp en tale som inkluderte eksen til forloveden min.

Skal forresten ta kontakt med min forlovede om akkurat dette, og sette ned grenser for hva hun skal kunne nevne. INGEN ekser!!

Skrevet

Problemer med å takle FORLOVEREN, mente jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...