Nummer tre <3 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 hvilke type skal dere ha? og hvorfor? satser dere på å kjøpe inn allt på en gang, eller kjøper dere noen få for å teste de ut først?
ntnjen Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 hei vi skal prøve! jeg har kjøpt inn 3 lommebleier å tre alt i ett å en pakke me sånn gammeldags stoff bleie! så får vi prøve å er vi ikke fornøyd så går vi over te papir!!! men jeg er villig til å gi tøybleiene en sjangs !!!
augustmom Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 har å lysst å prøve tøybleier, så blir nok å kjøpe noen å teste ut i førsteomgang=)
Makko med to små gutter Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg har kjøpt inn 3 lommebleier, en formsydd og endel prefold (ferdigsydde brettebleier), + noen trekk. Funnet det meste på tilbud, så har ikke brukt så veldig mye penger på det. -Det er jo så vanvittig mye fint! -Skal gi det en fear sjanse, men funker det ikke går vi tilbake til papir.
augustmom Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 har du kjøpt på nett? har du en nettadresse å anbefale i såfall?..
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Vi brukte brettebleier til forrigemann, og skal bruke dei same no. Går over til Kushies når han/ho vert litt større. Vi var supergodt nøgde med tøybleiene, særleg brettisane. et var SÅ koseleg å finne dei fram frå loftet og leggje dei i kommoden på badet att:)
Makko med to små gutter Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Glemte å si noen ord om hvorfor jeg har tenkt til å prøve! Miljø er jo en bra ting ;-) Økonomi, vel det er ikke tungtveiene nok om jeg ikke liker det. -Men jeg hater indelig å bruke bind, Selvom de "nye" typene er tørre og fine blir jeg sår og klam, selvom det nødvendigvis ikke kan sees på huden er den ubehagelig. Bare tanken på å måtte gå med bind på meg i 3år er utholdelig, så jeg ønsker at lillegutt iallefall skal få prøve et annet alternativ!
Nummer tre <3 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2008 ja, hehe, enig med deg makko.. Vet selv hvor jævlig det er med bind.. hehe jeg tror jeg kommer til å bestille de på bleieboden.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå