Gå til innhold

noen her som skal bruke tøybleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke type skal dere ha? og hvorfor?

satser dere på å kjøpe inn allt på en gang, eller kjøper dere noen få for å teste de ut først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei vi skal prøve! jeg har kjøpt inn 3 lommebleier å tre alt i ett å en pakke me sånn gammeldags stoff bleie! så får vi prøve å er vi ikke fornøyd så går vi over te papir!!!

men jeg er villig til å gi tøybleiene en sjangs !!!

Skrevet

har å lysst å prøve tøybleier, så blir nok å kjøpe noen å teste ut i førsteomgang=)

Skrevet

Jeg har kjøpt inn 3 lommebleier, en formsydd og endel prefold (ferdigsydde brettebleier), + noen trekk. Funnet det meste på tilbud, så har ikke brukt så veldig mye penger på det. -Det er jo så vanvittig mye fint!

-Skal gi det en fear sjanse, men funker det ikke går vi tilbake til papir.

Skrevet

har du kjøpt på nett? har du en nettadresse å anbefale i såfall?..

Skrevet

Vi brukte brettebleier til forrigemann, og skal bruke dei same no. Går over til Kushies når han/ho vert litt større. Vi var supergodt nøgde med tøybleiene, særleg brettisane. et var SÅ koseleg å finne dei fram frå loftet og leggje dei i kommoden på badet att:)

Skrevet

Glemte å si noen ord om hvorfor jeg har tenkt til å prøve! Miljø er jo en bra ting ;-) Økonomi, vel det er ikke tungtveiene nok om jeg ikke liker det.

-Men jeg hater indelig å bruke bind, Selvom de "nye" typene er tørre og fine blir jeg sår og klam, selvom det nødvendigvis ikke kan sees på huden er den ubehagelig. Bare tanken på å måtte gå med bind på meg i 3år er utholdelig, så jeg ønsker at lillegutt iallefall skal få prøve et annet alternativ!

Skrevet

ja, hehe, enig med deg makko.. Vet selv hvor jævlig det er med bind.. hehe

jeg tror jeg kommer til å bestille de på bleieboden.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...