Mrs. Kaizer Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har IKM på søndag (krysser fingrer!!)og allerede nå føler jeg meg litt kvalm og ømme pupper. Går det an å få symptomer så tidlig eller er det bare psykisk? Har vært gravid før altså, men husker ikke når jeg begynte å få symptomer. Jeg er så innmari spent og redd for å bli skuffa.. Dagene frem til søndag kommer til å gå i sneglefart.
påtjukken Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 jo tror du kan kjenne det så tidlig.. vet ikkje hlt, for eg merket ikkje eg var gravid før eg var 7 uker på vei, men andre merker det no ganske tidlig.. lykke til og håper du får positiv test:)
MilleMamma84 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Hei! Jeg har IKM i dag, men merket allerede på onsdag i forrige uke at jeg var uforklarlig trøtt og sliten og hadde en del hodepine. Torsdag begynte jeg å springe på do i eningen sett og fredag testet jeg svakt positivt med billigstrimmel. Da først la jeg to og to sammen=) Tenkte ikke over at det var symptomer før etter jeg hadde testet. Lørdag begynte puppene å bli ømme og var til tider litt kvalm. Alle symptomene følger meg ennå. Altså fikk jeg mine første symptomer ca. 5 dager før IKM.
Gjest ønsket oppfyllt Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 jeg brukte å få mensen ca 4uker og 4-5 dager etter første dag i siste mens. da det hadde gått 5 uker akkurat, kjente jeg svake menssmerter, mindre, mer og jevnere enn jeg bruker å ha. og jeg hadde festeblødning den dagen. hadde kjent mens murringene i et par dager. men det e normalt til meg, bre at de er litt sterkere og korte. testet positivt 5uker og 1 dag etter første dag i siste mens, altså noen få dager etter ikm. testet ikke før. kjente allerede da murringer og øm rygg. ca 4-5 dager etterpå fikk jeg ømme brystvorter som nå brer se mer og mer i hele brystene, de har også vokst en god del. er oppblåst i magen og har øm rygg. håper dette er til hjelp til dere som venter ikm:) uansett er mitt beste råd tolmodighet, det er ikke annet å gjøre med det, og den pp det satt hos oss, ga vi totalt faen, tenkte ikke på å prøve å bli gravide engan... så, slapp av og ta det med ro:)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Jeg hadde IKM på fredag, og hadde vel egentlig kjent symptomer i en uke før det. Menssmerter og kvalme. Jeg trodde jo det bare var mensen som var på vei, men neida Så skjønner nå i ettertid at det faktisk var symptomer på graviditet jeg kjente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå