Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 ..og jeg savner den gamle. Føles som jeg er i en sorgprosses nesten. Han er syk.. utbrent.. Orker ingenting, alt er et slit. Jeg (og lille gutten vår på snart 1 år) ser han kanskje annenhver måned enda han bor 15 min unna (vi har ikke bil, men det har de). Før var han en altmuligmann med mange baller i lufta hele tiden. Var ingenting ha ikke fikk til, og alt var så enkelt! Hadde alltid et glimt i øyet og var spontan og fant på morsomme ting. Nå er han "matt" i øynene. Klarer ikke konsentrere seg om noe, orker ingenting, alt er slitsomt. Han snakker så og si ikke med meg heller. Virker ikke som han har noe å si meg, eller vet hva han skal si.. Herregud, han er bare noen og 50! Vet ikke hvorfor jeg skriver det her.. følte bare for å få det ut..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Har han vært hos lege???Han kan ha hatt et mini-slag!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Han har vært til uredning hos lege i over 1 år. Er sykmeldt/går på rehabilitering.. På 2-3 år har han foreldet kjempemasse! Både personlighet, utseende og alt.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå