Gå til innhold

Tips til dere damer som "bare har lyst til å gå ned litt i vekt".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et stadig tilbakevendende tema:0)

Finnes ingen snarveier, som vi vet, men sunt kosthold og mosjon hjelper faktisk!

For å døyve suget etter sukker og noe godt å spise i mellom måltidene, har jeg nå stående en skål med tørkede aprikoser på stuebordet. Smaker godt, og døyver sukker-trangen!

Og om du spiser mye slik tørket frukt, får det også "fart på magen". Ikke at det er et mål i seg selv, men hjelper på med vektreduskjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og drikke masse masse vann! Når man slanker seg og begynner å spise sunt kvitter kroppen seg med alskens rask (mitt nye favorittuttrykk:D), og da er det veldig viktig at rasket har noe å reise ut med.. Hehe

Skrevet

Mitt tips er å planlegge.

Ikke spis på impuls. Men planlegg måltidene. Husk å ikke vente for lenge mellom hvert måltid, og ha alltid sunne ting tilgjengelig hjemme. "Kosen" venter du med å handle inn til fredag ettermiddag :-)

Og som nevnt her: Drikk masse vann. Tilsett isbiter, sitron eller lime. Drikk mens du kjeder deg, lager mat, surfer på nettet osv. Ha alltid en vannkanne stående :-)

Skrevet

jeg har alltid en halvliter flaske som jeg drikker vann av, er lettere å følge med på at jeg får nok :)

men for all del vask av tuten og skift flaske ofte ellers er det en bakteriebombe!

Skrevet

En kopp med vamrt kokt vann med en skive sitron morgen og kveld er godt for fordøyelsen.... Sitronen kan kuttes ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...