Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Gikk gjennom forrige historie med delt livmor og pergotime osv og legen mente vi hadde store sjangser for å klare dette på egenhånd denne gangen. Han tok innvendig UL og fant at jeg også har pco. Han mente jeg kunne få pergotime også denne gangen, men litt mer forsiktig denne gangen da. Hadde dobbel kur på forrigemann og denne gangen begynner vi med enkel kur. Vi hadde liksom tenkt å vente til nærmere jul før vi setter i gang å prøve igjen, men det var liksom ikke noe tema hos denne legen. Vi fikk beskjed om å begynne med en gang..... GULP!!!! Men jeg og sambo tok en kjapp rådføring og ble enige om at det er greit å begynne prøvingen nå. Legen begynte å bable om at slimhinnen i livmor var såpass tykk (11,9 mm) og at jeg muligens allerede var gravid nå. Men det er jeg IKKE. er rett og slett fysisk umulig:) For vi har ikke hatt sex på lenge..... Ellers tok jeg en del blodprøver for å sjekke hormonene siden jeg er på dag 23. Og så skal jeg tilbake igjen 1. sept for å sjekke om det er egg klare for løsning etter en enkel kur med pergo. Huff, det ble litt vel spennende det her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå