Gå til innhold

Da er jeg tilbake fra jobbintervjuet! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk kjempebra, var ikke nervøs eller noe.

Hadde gode og reflekterte svar og mener det faktisk totalt sett gikk supert.

Spørsmålet er vel bare om DE likte meg... ;o)

Om jeg gjorde et godt nok inntrykk og lign..

Får svar innen fredag da, så.. :)

*vente i spenning*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!!! Krysser fingrene for deg da - er dette en jobb du virkelig har lyst på? Da er det jo enda gøyere :o) Har veldig inntrykk av at de gangene man føler man har gjort det bra så har det ofte det. Man fanger jo opp litt vibber fra de som intervjuer også, bevisst eller ubevisst :o) Gratulerer med vel overstått!

Skrevet

Tusen takk! :o)

Det er en 50% jobb i bhg - jeg skulle gjerne hatt 100% egentlig..

Men, så har jeg vurdert frem og tilbake om jeg skal gå opp som privatist i noen fag.

Har sendt mail til skolen jeg gikk på i Lier (for hørselshemmede, som er tilrettelagt) for å høre hvilke muligheter de kan gi meg.

Så om de gir meg noen gode muligheter hadde faktisk den jobben gjort at jeg fikk ekstra inntekt og ikke minst erfaring som trekker opp når jeg er ferdig på skolen i Lier, for senere da å gjøre det lettere å få en 100% jobb.

Så ja - jeg har veldig lyst på den jobben når jeg tenker på studier og jobb sammen.

Planen ville jo da også være å flytte til Lørenskog istedenfor å bo her på Kløfta liksom;)

Vi føler oss litt.. Langt borte fra venner og kjente igrunn..

Hehe, det som var så morsomt var at jeg var IKKE nervøs overhodet.

Det første jeg så når jeg kom inn på kontoret var en hund!

Jeg er bare så glad i hunder, første delen av intervjuet koste jeg hunden, så jeg ble mer avslappet ifh til det også! ;o)

Ble ikke så.. "ensidig" for å si det slik da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...