Prinsen & spiren Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Så at det på første siden at det vil bli gitt mer penger til ungemødre. Men fikk ikke lest saken...noen som gjorde det, og vil kort oppsummere det??
entyrogenløvinne Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/08/11/543201.html
Prinsen & spiren Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 tusen takk=) jeg raste gjennom dagbladet.no istad, men fant det ikke:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå