Gjest Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg fikk beskjed av min jordmor om å slutte med tran 3-4 uker før termin pga av at dette kan føre til sen fødsel, er det noen andre som har hørt om dette før? Prøvde å finne ut på nettet hvorfor, men finner ikke noe!
anette&tutta mari :) Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 har jeg aldri hørt noe om.. jeg drakk tran hele veien og har fått 0 strekkmerker og revnet ingenting. tran gjør huden elastisk:)
loffmusa Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 det har ikke jeg hørt noe om heller... drikker tran og det har jg gjort helt siden starten. null strekkmerker kan ikke jg si,men dt er SVÆRT få av de, lite synlige. Har oxo brukt kvalitets body lotion fra magen kom og dt har hjulpet mye. bodylotion min er fra volare:)
Laybik Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg har heller ikke hørt noe om det. Jeg tar tran og har foreløpig ingen strekkmerker, har termin i dag. Men det virker jo som at det kan bli sen fødsel på med da, hehe... Jaja, heller det enn strekkmerker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå