Gå til innhold

Det gikk bra å levere i bhg idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var litt flau og skulle sitte litt på fanget til å begynne med, til han ble varm i trøya.. Også syns han det var litt trist at jenta han ha lekt masse med ha sluttet, men så dukket en annen god lekekompis opp - og der forsvant sønnen ut for å leke.. Han hadde knapt tid til å si hade da jeg gikk.. :o) Så hvorfor skal vi mødre bekymre oss så mye over alle ting?

Nå ha jeg huset for meg selv, holder på å vasket ett fjell med skittent tøy.. Dessuten skal det gjøres litt anna ting i heimen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flott når bekymringene ikke slår til. :))

Kos deg du, fru Hotten Tott.

Skrevet

Da gikk det som du trodde og håpet på. Det var godt! De små er flinke til å tilpasse seg. Kanskje ikke så rart siden det hele tiden skjer nye ting i livene deres.

Skrevet

Det var bra. Nå har min jente akkurat begynt alene i b.hagen, storebror skal beg på skole. Så jeg var litt spent idag, men det gikk veldig bra. Hun gikk fint inn og begynte å leke. Men da jeg kom var det ei som sa at hun hadde grene litt idag en gang, og lengtet etter meg. Men så hadde det gått over igjen heldigvis.. Så håper det ikke begynner å bli noe problemer nå som hun har blitt så stor, og allerede gått der ett år.. Men sier selv er at det er veldig få folk her, ikke mange barn enda, så er nok kanskje litt kjedelig..

Skrevet

Så bra! Håper det går like bra her i morgen, jeg må levere henne når barnehagen åpner kl 7.15 og begynner selv på jobb kl 7.30. Har ikke tid til hyling og skriking i morgen, så jeg håper virkelig det går knirkefritt. Har ikke vært der på 3 uker, så jeg har mine tvil om at det kommer til å gå veldig bra med leveringen.....

Skrevet

Første dag for snuppa (4år) i bhg etter ferien her også i dag:) Hun var helt i ekstase, gledet seg vilt og leveringen gikk som en drømm:) Nå skal det sies at hun har grått kanskje 3 ganger ved levering i bhg.

Skrevet

Sønnen ha hatt 8 uker fri fra bhg, så det er litt.. Og det jeg gruet meg til var om det kun skulle være nye voksne der. Tror ikke han ha grått mange ganger på disse to årene han ha gått i bhg - knapt hatt tid til å gi en hade klem. Men han var sliten da, sovnet 1930. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...