Aima Skrevet 15. august 2008 #26 Skrevet 15. august 2008 Her er bilde av innhold i Rimi-pakka: http://lagrebilder.no/out.php/i48640_rimipakke.jpg Avent tåteflaske (stor! 260 ml) 2xAvent smokker Libresse truseinnlegg Natusan badeprodukter + veske til å ha dem i Div vaskemiddelprøver Avent melkepulverdispenser 5 (alt for små) bleier 1 full størrelse flaske møllers tran 1 TYKK pose med miljømerkede vaskeservietter 6x easy change engangsunderlag for bleieskift + et par bøker med råd og tips om det meste. Kjempepakke! Anbefales!
Lilje74 Skrevet 15. august 2008 #27 Skrevet 15. august 2008 JEg bestilte forrige helg, men har ikke fått noe i posten ennå... Tar det lang tid?
NormaJean Skrevet 15. august 2008 #28 Skrevet 15. august 2008 jeg bestilte på mandag og har fått hentelappen i posten allerede! så det gikk ganske fort syns jeg
Mrs. Bouquet Skrevet 15. august 2008 #29 Skrevet 15. august 2008 Jeg skulle få min "hentelapp" i løpet uke 40 og det er en måned før termin, så kanskje det har noe å si for nårman får den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå