Gå til innhold

Hva ønsket dere i dåpsgave til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Alle" spør meg hva snuppa ønsker seg.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke døpt selv, men til fødselen fikk jeg et kjempefint hjertesmykke (sånn med emaljerte blomster på den ene siden) og en bønn trykket på baksiden - sette det utrolig høyt i dag, go syns det er kjekt å gi det videre til min datter.

Har ikke døpt henne heller, men hadde vi hatt en sånn anledning til å ønske henne ting, så hadde jeg nok ønsket mest ting hun kan ha glede av når hun selv blir stor, feks penger, et smykke/armbånd, sølv (ja så gammeldags er jeg, hehe) eller liknende.

Skrevet

Her var det ingen som spurte, men han fikk masse fine gaver! Fikk et par barnesølvsskjeer (skal ikke samle, men koselig å ha et par fra han var liten), flere barnebøker i den hvite serien, den store godnattboka, den store barnesangboka, etc... og mange andre bøker. Kunst (faktisk, to nydelige bilder med barnemotiv), et rørospledd, triptrap stol, penger på bok...

Skrevet

Hva er prisen på disse rørospleddene til barn?

Skrevet

Kan si det vi fikk til dåpen: samsonite trillekoffer med marihøne, bergans barnesekk, søt gyngestol til barn, mange smykker, babyborn dukke og dukkevogn, penger, penger i fond...

Skrevet

tripp trapp barnestol er supert, rørospledd kjempepraktisk og tøffe:), ellers er jeg mer "fan" av bruksting enn av samleting, om du skjønner. Sølvbestikk som kan brukes til daglig, barneservice med kardemommeby og karius og baktus er i bruk her hver eneste dag.

Skrevet

Ønsker oss bunadssølje - til barnebunad. Fikk en til sønnen vår. Den bruker han enda, bare bunaden som må byttes ettersom han vokser :) Ønsker oss det samme til vesla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...