Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har jo alltid hørt det at man ikke må "mase" på disse mannfolka om følelser, forhold o.l. Men hvordan i huleste skal man da finne ut hva som skjer? Mannen tar det jo ikke opp.. Har i en periode på 3 mnd. datet en mann. Vi er veldig like, liker de samme tingene osv. Jeg har sagt til han en gang at jeg liker han godt. Å jeg fikk til svar at han liker meg godt også. Men visste ikke hva han følte. Det samme er det med meg. Jeg visste ikke om jeg er klar for noe forhold da. Men vi har det så fint sammen, så vi bare fortsette som vi hadde gjort til da, å gjør enda. Vi møtes minimun en gang i uka, som oftes mer. Her for en liten tid tilbake så vær vi sammen hele helga. Å jeg fikk mld. etterpå hvor han fortalte hvor fint vi hadde hatt det. Jeg tar kontakt med han, å han med meg (ofte han tar initiativet først, så jeg maser ikke på han) gjerne daglig. Når vi er sammen så er det ikke bare sex. Det er masse kos, samtaler,finner på ting å sånt. Så det virker ikke som det bare er pga. sex han tar kontakt heller.. Vi kan bare ligge å holde rundt hverandre også.. Hadde han bare ville hatt sex så hadde han vel ikke giddi å brydd seg så mye ellers? Arg.. jeg skjønner ingenting.. Merker at jeg nå trenger å vite hva som kan skje framover. Lurer på om jeg begynner å få følelser for denne mannen. Men jeg vil jo ikke spør han igjen, vil jo ikke skremme han bort. Men hvordan få vite når han ikke tar det opp da? Han sier masse fint til meg hele tiden, å har snakka om meg til andre. I ferien var jeg borte i en uke, å han tok kontakt samme dagen jeg kom hjem. Det samme skjedde når han var borte en uke. Han tok kontakt samme dag han kom hjem. Han vil være der å passe på meg, å han sier at han er der for meg.. Hva vil han da for pokker..?! Jeg skjønner ikke hvis noen (spesielt en mann) kan gi en annen så mye oppmerksomhet uten å ha et snev av følelser for den andre. *dagens utblåsning* =)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Å jo, han har følelser for deg. Men det er noe som bremser han. (og det skyldes ikke deg, noe han ikke er ferdig med i følelsene sine) Om du vil ha han så ikke press på, la det blir naturlig....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Du kan ha rett i det. For han har vært utsatt for utroskap tidligere. Vi ar snakket om det, da jeg har vært utsatt for det samme. Nei det er nok best å bare fortsette som dette, vil ikke mase på han, vil ikke miste han. Men jeg blir også så skeptisk, fordi jeg har opplevd utroskap selv, å er så redd for han at han plutselig bare skal droppe meg. Men han hadde jo ikke holdt på sånn som han gjør, om han ikke hadde følt noe.. Klamrer meg til det..=) Tusen takk for svaret ditt, det var godt å lese=)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Men hva da når han sier: "man stiller jo opp for vennene sine. Hvertfall de man bryr seg masse om".. Jeg legger mye i det, å tenker automatisk at han bare vil være venner. Men så tenker jeg jo også litt at det er jo venner vi er akkurat nå, så han kan jo ikke kalle meg noe annet heller. Men han kunne skrivd mennesker, i stede for venner..=P Å det har han jo gjort også da.. Før.. Men tror kanskje je bare legger for mye i det han sier.. De tenker kanskje ikke så mye på akkurat hva dem sier.. Åååå... Hvor lenge til burde jeg la det gå før jeg evt. spør forsiktig igjen? Jeg tørr ikke spørre nå uansett. Så mase på han det gjør jeg absolutt ikke. Men jeg blir så skeptisk ang. måten han oppfører seg på. For han oppfører seg jo som han skulle være litt intressert hvertfall. Trenger bare å høre det om dere tror jeg legger for mye i det han sier, som f. eks. når han sier venner.. Dette ble hvertfall rotete, men håper noen skjønner va jeg mener.. =) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå