Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 I helgen fridde min elskede til meg! Vi har vært sammen i 10 år, så jeg hadde ikke regnet med et frieri. Vi hadde mer eller mindre bare bestemt oss for at vi skulle gifte oss, men at vi ikke kom til å ha noe forlovelsesdato. Så, plutselig, ganske ut av det blå, kom samboer med en nydelig ring med diamanter i på bursdagen min! Jeg er så glad, så glad!! Endelig min tur. Har vært her inne på bryllupsdebatten i 2-3 år om håpet og drømt!! Den som venter på noe godt.... Er anonym, for min svigerinne er her inne, og vi vil gjerne fortelle det til familien først. De er på ferie nå, så vi tar det når de kommer hjem igjen
MiaKristin Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Gratulerer så masse:) Og lykke til med planleggingen! Jeg går å håper på samme gave (men jeg vet jo da at det ikke skjer.. hehe. MEN man må leve i håpet) Min kjære må ha god tid, så tre år må nok blilitt fler før man get hitched;)
Elskeråværemamma Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 jeg og fikk ring i bursdagsgave - snart 7 mnd siden nå - gifter oss i okt ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå