Gå til innhold

Hurra kontantstøtten blir borte...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruk de penga til skole og barnehager i steden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir vel endel klaging her inne spesielt fra enslige mødre som da mister halve inntekten sin, men da er det bare og brette opp ermene mødre og komme dere ut i aarbeidslivet og begynne og tjene penger til de eldre dagene kommer for det nytter i alle fall ikke og klage når man har endt opp som minstepensjonist og alle rundt deg reiser på ferie og nyter pensjonisttilværelsen!

Skrevet

Nei, ikke på barnehager. Skoler; for der er mine barn.

Snakk om å ikke tenke lenger enn til sin egen navlelo, HI.

folk har forskjellige ønsker og behov, og det bør respekteres. Kontantstøtten har vært her i noen år, nå. Og mange planlegger livet også litt etter denne utbetalingen.

Skrevet

Er det avgjort? Når forsvinner den?

Skrevet

Jada, kjempe fint det!!! Da går bare alle planene mine i vasken. Ikke har jeg søkt barnehage heller for jeg skulle gå hjemme frem til høsten!!! Faen faen!!!

Skrevet

Vær da klar over at alle som er dagmamma, kommer til å gå drastisk ned i inntekt. De også regner med kontantstøtten ved utregning av sin inntekt pr barn........

Dette vil ha videre konsekvenser enn bare at barnefamiliene mister kontantstøtten.....

Skrevet

og fra når skal den bli borte?

Skrevet

Hvorfor skal man motta kontantstøtte når man ikke er hjemme m barnet men jobber 100prosent. Joda gratis barnepass som den noeske stat betaler. Nemelig dagmammaer

Skrevet

det er ikke vetatt enda. bare et forslag

Skrevet

Visst den blir borte hvor tid er det fra? Noen som vet?

Skrevet

Dette er ikke noe som vil skje umiddelbart, det er foreløpig bare ett forslag.

Så noen år vil jeg anta at det tar før forslaget evt får mehold.

Skrevet

Høres bra ut. ;o) Jenta mi er 3 til neste år. Da kan vi kose oss hjemme et år til.

Skrevet

Kanskje våre nye landsmenn kutter ned litt på ungeproduksjonen nå da... og det gjør jo ikke så mye, man trenger ikke 14 unger hver!

Skrevet

Jøss, jeg visste ikke at det var full barnehagedekning her i landet? Og dagmamma koster vel mer enn kontantstøtta?

Hvorfor ikke kutte støtten til barnehager i samme slengen, er jo urettferdig at du som får plass blir sponsa, mens andre som står i kø ikke får ei krone... Da kunne dere sett langt etter "maxpris" tenker jeg...

Skrevet

He he :) Så bra sagt!

Får inderlig håpe at de slutter denne masseprodukjsonen da ja! Får ørten unger uten å engang tenke på å prøve å få seg jobb! De skal nemlig leve av kontantstøtten -altså av meg! Nei vettu hva!

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Merkelige holdninger her inne må jeg få sagt. Først tar de fra barnetrygden for å legge inn i kontantstøtten. Så fjerner de den etterpå. Jaja...jeg har ikke bruk for den. Men ser mange har stor nytte av den og noen misbruker den. Klarer først å fremst se nytten av den jeg da. Men det er visst veldig vanskelig for mange å sette seg inn i andre sine situasjoner. Ser liksom ikke lengere enn sine egne behov. Stussjelige greier:(

Skrevet

Jepp det er meget stusselige greier Nordavind fra sør. Men en typisk trend her inne. Jeg trenger heller ikke kontantstøtte, men jeg ser at mange på grunn av den har fått gjøre frie valg, i stede for en planke kjøring som kommer fra staten. Totalen blir mindre til barnefamilier. Norge har allerede underproduksjon av barn. Hipp hurra sier nå jeg. Og legg til en passe mengde rasisme som i innleggene over og alle er fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...